Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har erfaring med å bli gravid etter å ha godt på cipralex? Jeg var ferdig med cipralex 8.februar og håper på å bli gravid snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingen har svart deg, og jeg kan heller ikke gjøre det. Bare hjelper deg å dytte opp tråden igjen.

Jeg har faktisk aldri hørt om cipralex. Er det preensjon?

Skrevet

Er et antidepressiva........

Skrevet

Så lenge behandlingen er avsluttet ser jeg ingen grunn til at du ikke kan bli gravid. Regner med at du har stått på tbl i samråd med lege eller psykiater pag enten depersjon eller en eller annen for for angst. Så lenge den er beh. skulle alt være i orden. Jeg vet at det ikke er anbefalt å bruke cipralex under graviditet hvis ikke det er tungtveiende grunner for det.

Skrevet

hei har selv brukt/bruker cipralex.. trapper ned nå for å avslutte.. liker best å ikke gå på noe når jeg er gravid :).. men det gikk fint det ..

dessuten har jeg lest endel og det er ved høye doser i slutten av svangerskapet man skal være lit mer påpasselig.

lykke til ..

Skrevet

Har du blitt gravid mens du går på cipralex?

Takk for svar og lykke til...

Skrevet

Hei snuppa!!

Ikke noe svar om cipralex, men bare et stort ønske om at dere blir gravide snart, for da blir nemlig jeg tante!! *jippi*

Og snart blir jo du tante også.. *jippi igjen*

Skrevet

Ja jeg ble gravid med den.. og fikk til svar før det at det ikke skal være noe vanskeligere selv om man bruker det :).. så stå på !!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...