Gå til innhold

tre små :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å tusen takk, min hemmelige venn;-)

 

Jeg var litt opptatt i går kveld med en date med kvistlakk og grunning - men kvelden ble god til slutt den! Nå er det bare to dager igjen med maling, så er iallefall spisestuetaket ferdig til "montering". Maling som skjer etter spikring i taket må jammen mannen ta seg av;-)

 

Jeg håper du hadde en fin kveld igår, du også! Og at du får en strålende dag idag - her har vi 8 plussgrader og overskyet akkurat nå! Snøen smelter....

 

Håper du kommer med noen hint etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo så deilig vær her på Østlandet nå, snøen smelter, og det er bart på veien!

 

Vi har noen ting til felles faktisk, som jeg har lagt merke til etter hvert. Skal gi deg noen stikkord etterhvert! :-)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er et nydelig vårvær idag! Vi har 10 grader idag, strålende sol - mellomsten syklet faktisk til barnehagen idag!

 

Vi har noen ting felles, ja;-) Julibarnet og Østlandet - hva mer da;-)

 

Ha en flott vårdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke røpe meg helt før jeg får somla meg til å sende en overraskelse til deg, men en annen ting vi har til felles er at vi begge har jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja - flere hint på vei! dette er nok ikke så mye til hjelp for deg, for du vet jo ikke hva jeg heter(mitt egentlige navn, altså), men navnene våre har samme forbokstav!

 

Skal prøve å få sendt deg noe i løpet av denne uka. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har vi å velge i da da? Heidi, Hilde, Harriet, Hardis, Hedda :-), Helle, Hege, Helene... nei dette ble mange! Vet jo om noen her med H i navnet sitt, da, men jeg skal altså ikke vite om navnet ditt??

 

Er det vår der du bor nå, da? Sør eller nord i landet? hehe - noen tips må jeg vel få;-) Morsomt å gjette litt, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...