Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

HVordan går det? jeg har sett etter deg en par ganger her inne, uten å se noen spor av deg. Håper du har det bra! OG at du prøver å bli gravid fortsatt? Jeg ser etter deg inne på 1.trimester også, i håp om at du også kommer dit snart...

Jeg har det bra! Er glad for å være gravid, og dene gangen har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt enda. Er sju uker på vei nå, så jeg har jo ikke kommet så langt enda da. Kanskje kvalmen kommer etterhver... Husker ikke hvordan det var med Hannah . Det er rart hvor fort man glemmer slike symptomer og sånt... MEn men... ER glad uansett, for jeg er jo gravid, og det var jo mitt høyeste ønske!

Skal på ul om to uker, og det kan du tro at jeg gleder meg til... Eller jeg gruer meg litt også, for jeg er redd for at noe skal være galt denne gangen også, selv om jeg føler at alt skal gå bra. ER sikkert redd og nervøs fordi det var på ul sist gang at vi fant ut at det var noe galt med Hannah!

Åhh, jeg håper så veldig at du blir gravid denne gangen. Når har du ikm? Jeg vil så gjerne at vi skal følge hverandre i denne graviditeten, Ludda... Håper du svarer meg snart... Tenker masse på deg i alle fall!

Ha en fin kveld!

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8582937-ludda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅ SOM JEG HAR SAVNET DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrev et inlegg til deg for litt siden men fikk ikke svar.La det inn på 1 trimester.Trodde du ikke ville ha kontakt med meg siden du ble gravid først.Nå ble jeg glad.

Jeg er ikke gravid ennå,har ikm til onsdag.Håper det blir fortgang når jeg skal til legen i april.Er så skuffet over kroppen min.Uansett så kommer vi til å få barn der aldersforskjellen ikke blir for stor.Vi kan vel gå på kafe fordeom?Hmmm du skal se det er en liten prins i magen din..siden du ikke er kvalm denne gangen.Sånn var det med meg.Det kommer til å gå fint på ultralyden skal du se.

Jeg skriver mer senere,har en avtale.

Ha en fin dag vennen min.Kooooooooooooooos.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8582937-ludda/#findComment-8588965
Del på andre sider

Hei Ludda!

Så godt å høre fra deg igjen! OG selvfølgelig vil jeg ha kontakt med deg, selv om jeg er på 1.trim og du er her... Det spiller vel ingen rolle... Men jeg gleder meg til det klaffer for deg også... For da kan vi utveksle erfaringer og sånt...

JEg tror også at jeg venter en gutt denne gangen, for jeg er i så utrolig god form! OG det er koselig. En liten mamma-gutt... Ul om to uker i dag, så det blir spennende. Vet at de ikke kan se noe kjønn da, men det viktigste for meg å se er at barnet vårt har det bra!

Ellers; klart vi kan møtes på kafe som avtalt. Er ikke kjent for å bryte avtaler jeg, så når vi har fått barn begge to, så kjører jeg ned en tur til Grimstad. Blir bra det!

Men nå må jeg stikke. Har akkurat kommet hjem fra jobb, og jeg er sulten som en hest! Må så i meg litt næring! Snakkes da! Ha en flott dag videre!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8582937-ludda/#findComment-8594077
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...