mai mammaen til to Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 jeg lurer litt på om jeg går under denne "kategorien"... så hva mener DU er en "hønemor"?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 jeg ser på meg selv om en hønemor...hehe... min definisjon på en hønemor er da en mor som er redd for ungen sin, har dårlig samvittighet hvis hun reiser bort fra ungen i mer enn en dag, helst ikke vil ha barnevakt, vil være med ungen sin hele tiden og passer på alt han gjør... hehe... ja,sånne ting...:) en høne dilter jo etter kyllingene sine over alt så.. hehe hva mener du da?=)
Dibber Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Enig med du, "Meg&Rebel`n" :-) Akkurat det jeg tenker når jeg tenker på en hønemor:-)
mai mammaen til to Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2007 hehe.. ja er enig med deg egnetlig jeg... kjenner meg godt igjen i definisjonen din.. prøver å ikke være så hønete..men jeg er nok det ja.. flere?
haater husarbeid Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Enig med meg og rebelen. Slik ser jeg for meg en hønemor oxo. En som nesten ikke lar barnet prøver selv hehe
Mirakeljenta08 Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Da er jeg også under den hønemor. får høre det av alle sammen. mwn hjwlpwe swg vel etthvert
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Enig med beskrivelsene over Da er jeg overhode ingen hønemor..
hårsår Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Enig i det som er skrevet over, men i tillegg vil jeg vektlegge at hønemødrene alltid tenker på situasjoner som i verste fall kan skje. De er hele tiden på vakt, og tenker ut stadig nye farer. Disse mødrene er også alltid veldig flinke til å forsikre alle rundt seg om at DE tenker på barnets beste i enhver situasjon, og får de rett i 1 av 100 tilfeller rettferdiggjør dette alle de 99 andre hysteriske tenkte farene hvor folk rundt bare himler med øynene.
mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2007 jeg vil si at jeg er en hønemor.. men jeg er ikke en overhysterisk mor.. jeg løper ikke bak datteren min hele dagen når hun reiser seg opp over alt..i fare for at hun kan falle bakover f.eks.. hun får lov å prøve å klatre i trappen når vi er i gangen.men går hun opp mer enn et trinn så går jeg bort å står bak henne... noe annet dere mener en hønemor gjør?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Jeg vil gjerne være en løvemor. Som beskytter der det trengs, og ellers øver ungene i selvstendighet. Det er er også en viktig gave.
Candy girrrl Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Litt hønemor er jo bare naturlig. Men jeg blir provosert av de mødrene som mistror alle mennesker i den grad at ingen uten om de selv er i stand til å ta seg av ungen for en kveld. Kjenner til et skrekkeksempel. En jente på nå 8 som aldri får besøke noen venninner aleine fordi mødrene til venninnene ikke er gode nok til å passe henne. Blæh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå