Gå til innhold

Føler meg ikke gravid, men har tatt tre positive tester...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 7.uke,men jeg føler meg ikke gravid. Selvfølgelig er jeg veldig trøtt, tisser ofte, hard mage, ømme bryster og sånt, men kvalmen har ikke kommet... Ser når jeg skriver dette, at jeg har endel symptomer likevel, men sist svangerskap så var jeg kvalm fra uke 8 eller noe til uke 19. OG jeg forventet liksom at det skulle skje igjen. Men går det an å være gravid uten å være kvalm?? For jeg er vel gravid, etter tre positive tester, uteblitt mensen, og alle de symptomene jeg nevnte ovenfor... Skal på ul om to uker, så da får jeg se helt sikkert... Men hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grarulerer:) Håper du får et like symptomfritt svangerskap videre. Da kan du bare gå å nyte livet i magen når de kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom fra 2.trimester.. selvfølgelig kan du være gravid uten å være kvalmog null symptomer, det va æ med mine to forrige, som ble gutter, nå har æ fått alt og venter jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 7 nå. Føler meg ikke gravid. Er ikke kvalm eller noe slikt. Har tatt 5 positive tester, så jeg er jo gravid da. Tror det skal hjelpe på for min del etter at jeg har vært hos legen neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har flere symptomer enn meg. Jeg er 9 uker på vei og har ikke en gang ømme pupper. Var på innvendig UL i dag og alt sto bra til. Så visst du har tatt test som er positiv så er du nok gravid. Husk at det kan variere veldig fra svangerskap til svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har det akkurat sopm meg du...rett og slett litt vanskelig for å fatte at det er sant:-)enda jeg spyr og jeg...gjorde jeg ikke sist svangerskap,så det er tydelig at de kan være forskjellige:o)

men de testene er jo ganske så sikre om du har tatt dem rett og kontrollstreken kommet frem da,så tror ikke du skal tvile for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille fiol

helt utrolig, skrev akkurat et inlegg der jeg fòler det akkurat slik som deg og ja jeg er jo ogsà gravid- tror jeg da - men en begynner jo à lure. er 6+3 uker pà vei og er i bedre form enn noen gang sà kanskje det er mulig.... hàper det, det var betryggnede for meg à lese innlegget ditt, da er vi liksom flere som har det slik. lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...