DK+2 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Har dæm siste dagan fått litt "stikking" på innsida av høyre lår. Kan komme katti som helst, om æ sett stille eller går. Idag kom det plutselig å va vældi ont iforhold tell det som va tiliar. Vare bære 1 sekund, men va dritont... plutselig fikk æ det på venstre sia å. Nån som veit ka det e førrnåkka? Litt vanskeli å beskrive det, men vil kalle det stikking blanda me strømstøt på en måte.... har bære hadd d 3 gång idag, iløpet av kort tid, så har det gått over. Nån andre som har hadd nåkka lignanes??
juddellihuddelli Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 jeg har stikkinger fra lysken og ned til øverste delen av låret på innsiden (kronglete fortalt), har hatt dette i noen uker nå, kommer av og til, mest når jeg går...vet heller ikke hva dette er men ja jeg har det også
DK+2 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 Ja, æ sa jo ingenting om korr henn på innsida av låret æ hadde det, men e vel samme som dæ verke d som. E fra lysken å ned i øvre del av lår. Korr langt e du på vei? Æ e 37+4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå