#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Lurer på hva man trenger til ungen.Dette er min første,salver hva slags og er det noe mere?
snartmammapåny Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Kjøpte en febermåler, og en salve for sår stump. Så tenkte jeg å kjøpe en slik snørrsuger og febernedsettende for baby. Kanskje en neglsaks for babyer og kommer godt med
Vriompeis Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 jeg kjøpte olje og en rompe/ sårkrem. Vil bruke minst mulig kjemikalier i begynnelsen. Olje holder i massevis!!! Paracet kjøpte jeg sistgang, men jenta mi vokste fra kg- henvisninga før jeg trengte å gi ho:) Nesesuger er alltid kjekt å ha! Apoteket selger også brystvortekrem/salve!!! Den har jeg pakket inn i sykehusbagen!! VIKTIG!! Neglsaks. det beste er vel at man biter av neglene, men det klarte ikke jeg sistgang. syntes egentlig at slik vanlig neglsaks var best. ikke den som er som en saks, men den "klypa". Det er egentlig ikke noe vits i å handle inn i bøtter og spann. Det meste kan vente til neste gang du skal handle, eller du trenger det egentlig ikke...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Ting jeg alltid har i hus til barna: febermåler nesedråper paracet negleklype sinksalve fet krem til tørr hud olje q-tips til baby (spesial) øyebadevann vaskeservietter bleier
Milimi Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Anbefaler på det sterkeste A- creme som du kan kjøpe på apoteket.. vidundermiddel til såre rumper..
mayaya Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Mesoft kompresser som vi skal bruke istedet for våtservietter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå