*sommerbris* Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Kopier, lim inn i svarboksen og fyll ut..(om det går...=/) : BIM-navn: Hvor i landet: Alder: Kjærestens alder: Jobb/utdanning (dere begge): Håper på baby...: Ønsker antall barn: Elsker å gjøre: Hater å gjøre: Skikkelig nammenamm (mat): Helt pyton (mat): Musikk du liker: Filmer du liker: Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Favorittfarge: Ønskeferie: Navn på jente: Navn på gutt: Kuleste kjendis: Teiteste kjendis: Ok, dette får holde=P Håper det blir liiiiiitt mer liv her nå...=)
Vesla89 - Er lei! Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 BIM-navn: Vesl@89 Hvor i landet: Hedmark Alder: Snart 18 år Kjærestens alder: 17 år Jobb/utdanning (dere begge): VK1 på videregående Håper på baby...: Om mellom et og to år Ønsker antall barn: 3- 4 Elsker å gjøre: Sitte her på BIM Hater å gjøre: Klarer ikke luke ut noe Skikkelig nammenamm (mat): Sjokolade =) Helt pyton (mat): Erter Musikk du liker: Norske sanger Filmer du liker: Barnefilmer Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: En rosa body og en rosa, kjempesøt joggedress! Så søtt da<3 Favorittfarge: Lilla Ønskeferie: Danmark Navn på jente: Thea Kristine Navn på gutt: Vet ikke enda. Jeg liker Johannes og Aleksander Kuleste kjendis: Vet ikke helt Teiteste kjendis: Klarer bare ikke David Beckham :/
*sommerbris* Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 BIM-navn: I'veBeenExpectingYou Hvor i landet: Nord-Norge Alder: 22 Kjærestens alder: 27 Jobb/utdanning (dere begge): Jeg begynner sykepleie til høsten, han kjører lastebil og er dørvakt... Håper på baby...: I slutten av 2008 Ønsker antall barn: 3-4 hadde vært fint=) Elsker å gjøre: Jobbe, planlegge et liv med den lille=), trene og spise sunt=) Hater å gjøre: VENTE!!!! Skikkelig nammenamm (mat): Sjokolade, kylling-wok, taco+++ Helt pyton (mat): Alt som er blodig, ser ut som innvoller, ER innvoller.... Musikk du liker: Tracy Chapman, Robbie, U2, Sinatra, Springsteen, Nelly Furtado, Aretha Franklin, Eva Cassidy, Diana Crall+++ Filmer du liker: Crank, Black Hawk Down, Annie, My best friend wedding, brudens far (hahaha!!!)+++ Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: bodyer, sparkedrakter, sokker, 2 nydelige bamsete dresser, en kjøredress fra cocoon, helsetepper... Har sagt jeg er gal...! =D Favorittfarge: lys gul, lys rosa, hvit, fersken Ønskeferie: Maldivene eller Thailand Navn på jente: Ella, Emma, Iselina, Stella (a-endelse..) Navn på gutt: Aaron, Niklas, Alexander, Kuleste kjendis: Jason Statham, Bruce willis, Mel Gibson, Eva Longoria, Angelina Jolie, Robert DeNiro, Robbie Williams, Gwen Stefani Teiteste kjendis: Britney Spears!
Raindance Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 BIM-navn: Raindance Hvor i landet: Telemark Alder: 20 Kjærestens alder: 26 Jobb/utdanning (dere begge): Jeg har søkt meg inn på UiO til høsten, han skal begynne på mastergrad Håper på baby...: 2008 Ønsker antall barn: 2-3 Elsker å gjøre: Lese, sy og strikke Hater å gjøre: Vente, definitivt! Skikkelig nammenamm (mat): Kylling, fisk, pizza, brownies Helt pyton (mat): Hmmm... lutefisk kanskje? Musikk du liker: Pink Floyd, Alanis Morisette, Oasis, Enya Filmer du liker: The Wall, Sometimes in April, Uro Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Har ikke kjøpt noe enda, men jeg har strikket et babyteppe <3 Favorittfarge: Grønn, rød, gul Ønskeferie: Athen, Jamaica, Paris, Roma..and the list goes on... Navn på jente: ... Navn på gutt: ... Kuleste kjendis: Johnny Depp, Anthony Hopkins Teiteste kjendis: Tommy Steine...usj!
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 BIM-navn: Pelin Hvor i landet: Oslo Alder: 23 Kjærestens alder: 26 Jobb/utdanning (dere begge): Me: Barnehage (ingen utdanning - ihvertfall ingen utdanning som er relevant for yrket) Han: Art Director - jobber i reklamebyrå Håper på baby...: januar - 08 Ønsker antall barn: Jeg: 5 Han: max 3 Elsker å gjøre: lese, rafting (er ikke noe jeg gjør ofte - men det er fantastisk gøy!) og stå på snowboard Hater å gjøre: stå opp! Skikkelig nammenamm (mat): mammas vegetarpai og hjemmelaget pizza Helt pyton (mat): fylt schnitzel Musikk du liker: Tom McRae og Bjørn Eidsvåg Filmer du liker: Geisha og Walk the line Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: to bodyer og to par nike sneakers (+ en hel pakke med div. klær som jeg får i mai) Favorittfarge:grønn Ønskeferie: ingenting slår late dager på hytten med familien og min kjære Navn på jente: Ida Marie Navn på gutt: Mathias/Johannes Kuleste kjendis: Christine Koht Teiteste kjendis:Tom Cruise
2009baby!!!! Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 BIM-navn: Natalie321 Hvor i landet: Oslo Alder: 27 Kjærestens alder: 27 Jobb/utdanning (dere begge): Jeg: butikksjef, han: selvstendig næringsdrivende Håper på baby...: Våren 2008..? Ønsker antall barn: To Elsker å gjøre: Være med venner, jobbe, reise, surfe (nettet), se film Hater å gjøre: Trene Skikkelig nammenamm (mat): Pizza Helt pyton (mat): Tunfisk Musikk du liker: Rock/pop Filmer du liker: Skrekkfilmer Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Ingenting... Favorittfarge: Mange Ønskeferie: Langt bort Navn på jente: Hmm.. Linnea, Elvira, Evelina, Mia m.m. Navn på gutt: Lucas, David m.m. Kuleste kjendis: ? Teiteste kjendis: Lene Alexandra Øien "My boobs are okay.." hehe
Chriistina ~ 2pp Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 BIM-navn: Tiamor89 Hvor i landet: Vestfold Alder: 17 Kjærestens alder: 20 Jobb/utdanning (dere begge): Jeg går fortsatt skole, han jobber. Håper på baby...: Senest to år Ønsker antall barn: 2 eller 3 Elsker å gjøre: Være med familie, samboeren og venner:) Hater å gjøre: Sitte hjemme å kjede meg Skikkelig nammenamm (mat): Salat!! Helt pyton (mat): Noe fisk Musikk du liker: Masse forskjellig Filmer du liker: Liker mest komedier og noe skrekk Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Ingenting, men har kjøpt masse til lille nevøen min på 4 måneder. Favorittfarge: Kommer an på hvor fargen er. På klær liker jeg ikke veldig sterke farger. Ønskeferie: Brasil Navn på jente: Elena er min favoritt:) Navn på gutt: Mathias, men dette med navn endrer seg litt hele tiden. Kuleste kjendis: Hehe, det vet jeg ikke Teiteste kjendis: Britney Spears akkurat nå. Teit dame...
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 BIM-navn:mammaen til Marcus Hvor i landet:Oslo Alder:32 Kjærestens alder:35 Jobb/utdanning (dere begge):Jeg går kontorfag/ han selvstendig næringsdrivende Håper på baby...:Et sunt og friskt barn Ønsker antall barn: begynner med 1 sammen Elsker å gjøre:være sammen familien og gode venner Hater å gjøre:husarbeid Skikkelig nammenamm (mat):min kjæres mat, han er verdens beste til å kokelere Helt pyton (mat):smalahode og lutefisk Musikk du liker:Shanaia Twain, Faith Hill, Metallica, Evanencensen Filmer du liker:hmmm har bare sett barne filmer de siste årene Men favoritt serier: CSI, Charmed, Forbrytelsen Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Favorittfarge: Ønskeferie: Navn på jente: Navn på gutt: Kuleste kjendis: Teiteste kjendis:
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 sorry glemte de spm Favorittfarge: Rosa,sort Ønske ferie: Bali Navn på jente: Ylva Marie om jeg får bestemme Navn på gutt: Jonathan eller Benjamin Kuleste kjendis: Angelina Jolie Teiteste Kjendis: hmmm mange å velge i Britney Speers, hun Aunlie eller hva hun heter
*MiAMi* Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 BIM-navn: Lillema Hvor i landet: Bærum Alder: 24 Kjærestens alder: 23 Jobb/utdanning (dere begge): Jeg: Interiørdesigner / han: offiser i forsvaret Håper på baby...: i første halvdel av 2008 Ønsker antall barn: 3 Elsker å gjøre: Telemark, snowboard, gå tur med hunden, planlegge baby, reise etc. Hater å gjøre: Stå/kjøre i kø! Skikkelig nammenamm (mat): Tandoritaco, tapas. Helt pyton (mat): Rød fisk! Musikk du liker: Nas, Radiohead, Garbage, U2, Faith Hill, Kanye West, Pharell og selvsagt barnesanger Filmer du liker: Black Hawk Down, Notting Hill, Love Actually, Blood Diamond, Gone in 60 seconds, Face off, Kill Bill, Pulp Fiction, From Dusk til dawn, Band of brothers Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Meldt h*n inn i bokklubb!!! Favorittfarge: Grønn Ønskeferie: Miami, New York, London, Paris, Egypt, Cuba Navn på jente: Ingrid, Ida, Malin Navn på gutt: Erlend, Kuleste kjendis: hm..Keifer Sutherland (sexy som Jack Bauer..!) og Mikkel i farmen Teiteste kjendis: Bettan og Ivar Dyrhaug.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 BIM-navn: Vilhababy2008 Hvor i landet: Oslo Alder: 26 Kjærestens alder: 27 Jobb/utdanning (dere begge): PhD-studenter Håper på baby...: januar 2008 Ønsker antall barn: 2 Elsker å gjøre: Gå langrenn, kose med pusen min, lage mat Hater å gjøre: Vaske opp, henge opp tøy og brette tøy Skikkelig nammenamm (mat): Fisk, retter med mye krydder Helt pyton (mat): Lver, lungemos, rogn osv Musikk du liker: Rock og litt pop Filmer du liker: Alt for mange Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Ingenting... Favorittfarge: Brun Ønskeferie: Thailand eller Brazil Navn på jente: Vil ikke gi noen mitt forslag for jeg er så fornøyd med det Navn på gutt: Aasmund (typen vil ha Åsmund) Kuleste kjendis: Kommer ikke på noen jeg synes er skikkelig kule akkurat nå Teiteste kjendis: Pia Haraldsen, Lene Aleksandra eller Aylar kanskje? Kjell Magne Bondevik og Valgjerd burde inn på lista også. Sammen med Carl I Hagen.
Marianne_K Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 BIM-navn: @--)-- Hvor i landet: Nordland Alder: 26 Kjærestens alder: 30 Jobb/utdanning (dere begge): Jeg bygningsingeniør, han dataingeniør Håper på baby...: Tidlig i 2008 Ønsker antall barn: Jeg 3, han 2 Elsker å gjøre: Hater å gjøre: Skikkelig nammenamm (mat): Taco, wok, hjemmelagd pizza, mye god fisk:) Helt pyton (mat): Lungemos, gomme. Musikk du liker: nightwish, Evanescence, Matchbox 20, Tracy Chapman, Dire Straits, Counting Crows, listepop, det aller meste ja:) Filmer du liker: Ser for mye film så klarer ikke å huske navnet på noen :S Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Pyjamas, flere bodyer, to utedresser ( en blå og en rosa), bestikk, + strikket litt klær... Favorittfarge: Brun, grønn, blå Ønskeferie: Hmm.. en varm plass! Gjerne i campingvogna:) Navn på jente: Signe, Vilde Navn på gutt: Jacob, Ulrik, kanskje Roald Kuleste kjendis: Tja... Ane Dahl Torp er kul! Drew Barrymore! Teiteste kjendis: Mange..
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 BIM-navn:maggimor Hvor i landet:Drammen Alder:23 Kjærestens alder:24 Jobb/utdanning (dere begge):jeg sykepleier, han forskalingssnekker Håper på baby...:mars/april 2008 Ønsker antall barn:2-3 Elsker å gjøre:shoppe og spille poker.. Hater å gjøre:oppvask Skikkelig nammenamm (mat):fondue Helt pyton (mat):blodpølse, og andre retter med innvoller i navnet... Musikk du liker:alt mulig, men det går i trance Filmer du liker:romantiske komedier! Og stand up Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien:rangler, diverse leker, bamser og sokker Favorittfarge:rosa!!! Ønskeferie:Bali, eller cruise i Karibien, eller Thailand! Asia eller Usa.... Navn på jente:Er så mange og bytter like ofte som jeg bytter sokker... for øyeblikket: Nora Amalie Navn på gutt:Theo Leander Kuleste kjendis:jeg syns fortsatt Jim Carrey er morsom jeg da... Liker han... Teiteste kjendis:tja si det...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 19. mars 2007 #14 Skrevet 19. mars 2007 BIM-navn: Hegelita Hvor i landet: Nordland, Mosjøen Alder: 20 Kjærestens alder: 32 Jobb/utdanning (dere begge): jeg jobber på ølbua,mega og i barnehage. Han jobber som kundebehandler i telenor og på visavis. Håper på baby...: Snart som mulig, men må få klarsignal fra samboer Ønsker antall barn: 2-3 Elsker å gjøre: Prøve å lage barn, hehe Hater å gjøre: Skifte bind Skikkelig nammenamm (mat): Fiskeboller! Helt pyton (mat): Finnbiff Musikk du liker: Det meste Filmer du liker: Den grønne mil, The Guardigan Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Bodyer og bilstol, hehe Favorittfarge: Blå Ønskeferie: Egypt faktisk Navn på jente: Hannah, Therese Navn på gutt: Henrik, Sebastian eller Sander Kuleste kjendis: Cameron diaz Teiteste kjendis: Britney Spears
majatv Skrevet 19. mars 2007 #15 Skrevet 19. mars 2007 BIM-navn:majatv Hvor i landet:Inderøy, nord-trøndelag Alder:22 Kjærestens alder:29 Jobb/utdanning (dere begge):Jeg jobber i blomsterbutikk og på expert, han jobber som adm. dir. på hotell og driver bowlinghall Håper på baby...:mars-mai 2008 Ønsker antall barn:3...samboer vil ikke ha mer en 2...blir nok en diskusjon der ja! Elsker å gjøre:svømme Hater å gjøre:spise ting jeg ikke liker Skikkelig nammenamm (mat):bestemors lapskaus Helt pyton (mat):fiskeboller i hvit saus Musikk du liker:80-talls Filmer du liker:pretty woman og dirty dancing Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien:ingenting...om man ikke regner med en bamse som jeg vant for leeenge sida...før jeg tenkte på babyer...som jeg sa at denne skal babyen min få! Favorittfarge:limegrønn Ønskeferie:thailand Navn på jente:oi...mange fine jentenavn, men jeg vet bare at jeg vil det skal slutte med a Navn på gutt:ikke peiling...ikke så mange fine guttenavn syns jeg... Kuleste kjendis:jennifer aniston Teiteste kjendis:pia haraldsen
Stinemoj Skrevet 19. mars 2007 #16 Skrevet 19. mars 2007 BIM-navn: Stinemoj Hvor i landet: Lier Alder: 18 Kjærestens alder: 19 Jobb/utdanning (dere begge): Jeg går på skole og jobber som sjåfør annenhver helg, og sambo er bilmekanikerlærling Håper på baby...: sommer/høst 2008 Ønsker antall barn: 2 Elsker å gjøre: Være sammen med kjæresten, hunden og spise god mat Hater å gjøre: Lekser, oppvask Skikkelig nammenamm (mat): Kyllingfilèet med bretagne saus og ris Helt pyton (mat): Spinat? Musikk du liker: Hører på det meste, ganske altetende Filmer du liker: Walk the line, The fast and the furious, The Devils wears Prada Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Ingenting foreløpig, men det frister veldig! Favorittfarge: Blå Ønskeferie: Hawaii =) Navn på jente: Vilde Marie Navn på gutt: Fabian/Bendik/Adrian Kuleste kjendis: Johnny Depp Teiteste kjendis: Paris Hilton
*snartklar* Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 BIM-navn: *siv* Hvor i landet: haugesund Alder: 23 Kjærestens alder: 26 Jobb/utdanning (dere begge): Han: Delesjef på BMW-butikk, jeg har ett år igjen på sykepleien Håper på baby...: Så fort som mulig, men det blir vel ikke før 1 1/2 år Ønsker antall barn: 3 Elsker å gjøre: Være hjemme og kose meg med familien, reise, invitere venner på besøk o.l. Er ganske rolig av meg, men liker også en fest iblant:) Hater å gjøre: Stå opp tidlig i helgene for å gå på jobb! Skikkelig nammenamm (mat): Taco Helt pyton (mat): Slankemat Musikk du liker: Det er så mye...alt som spilles på topp 40, pluss 80-talls musikk Filmer du liker: Thrillere, romantisk komedie.... Ting du ALLEREDE (!) har kjøpt til bebien: Hmm...har ikke kjøpt noe fordi jeg har så mye etter førstemann...men jeg kikker på vogner og klær hver gang jeg er ute og handler Favorittfarge: Blå og rosa Ønskeferie: 3 uker til thailand eller maldivene Navn på jente: Nora, Madelen, Emilie, Linneah, Emma, Kristiane +++ Navn på gutt: Daniel, Adrian, Leander +++ Kuleste kjendis: jennier aniston Teiteste kjendis: Angelina Jolie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå