April beibi<3 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Har noen av dere opplevd en svak knekke lyd innen fra magen? Låg på sofan i dag men min kjære å så hørte vi en svak knekke lyd 3 ganger. Hørtes ut som man knekker et ledd. Rare greier.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Mmmm, det har jeg også hatt - kommer og går litt, for tiden er det stille igjen. Vet ikke hva det skyldes, men har sett flere skrive im disse "knekkelydene" - skal til jm på tirsdag, så tenkte jeg skulle høre med henne om hun vet hva det er.
snartmammapåny Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Har hørt det mye. Tror det er babyen sine ledd som "knepper". Virker som om lyden kommer når babyen tar i litt ekstra for å bevege seg inni magen..
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Dette har jeg også kunnet høre et par uker nå. Spurte jordmor om det, men hun hadde aldri hørt om det og visste ikke hva det var! Men jeg tror også det kan være leddene til babyen som "knepper" når han eller hun beveger seg. Jeg har i alle fall alltid kjent bevegelse når jeg har hørt lyden.
DK+2 Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Æ trur å at det e babyen sine ledd som knekk, akkurat som våres, bære svakar lyd, sånn har ivertfaill æ d. Her knakk det seinast idag, har hadd d tiliar å, ikkje kvær dag men innimellom.
Skilpadden Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har også hørt det noen ganger. Det må være den lille i magen, for jeg kjenner alltid bevegelse når jeg hører lyden, og det skjer når jeg ligger helt i ro.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Samme her. Samboeren hørte også "knekke" lyden. Så spurte vi legen,men hun hadde ikke hørt om det før. Ja, når den lille er i bevegelse,og spesielt når den presser seg ut i den ene siden.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 jeg spurte om det samme her inne igår. og da var det ei som sa at disse lydene bruker og kommer før vannet går. Jeg hørte også knekkelyder ifra magen igår. Men da var ikke babyn i bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå