Gå til innhold

underskrift kampanje for og få anonymkanppen fjernet


fruen81 med mirakel i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med! Vært deilig om alle kunne stå for det de mener, og kanskje vi kan få slutt på de fleste sårende innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg signerer under!!! har flere ganger tenkt at jeg skulle slutte å være her inne. hadde liksom trodd at vi skulle være mer forståelsesfulle med hverandre! I stedenfor har jeg opplevd at flere av innleggene fra anonyme her har vært direkte barnslige og stygge rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg signerer med glede under her.

Om ikke anonymknappen blir fjernet, kommer jeg til å slutte å bruke dette forumet. Veldig bra tiltak fruen81!

Anonymknappet er fjernet fra andre forum, så hvorfor ikke her også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer jeg også.

Virker som enkelte liker tanken på å kunne lire av seg all verdens drit. Har gjerne en dårlig dag og i stedet for å ta det opp med de det gjelder går inn på bim og avreagerer. Eller de rett og slett ikke er helt "rett i toppen". UANSETT hvilken grunn de har ser det ut til at de glemmer/driter i at de kan såre andre mennesker. Ekstra ille i den situasjonen mange av oss er i nå (økende mage og antall hormoner innabords.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne mer enn gjerne, skriver ikke innlegg her inne pga de ubehagelige anonym svarene som kommer.

Så bort med anonym knappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FÅ den vekk.......hvis den blir kommer jeg ikke til å bruke 1tri.forumet når jeg blir gravid igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...