Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 er det vanlig? mange spørsmål som dukker opp nå som det nærmer seg:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Nei tror ikke det er vanlig. Når man føder blir man veldig hypersensitiv og orker ikke noe som strammer, som en BH. Dessuten er det greit at den ikke er på når babyen kommer ut slik at babyen kan bli lagt opp på brystet ditt og få hudkontakt med deg :-)
m@rie82 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 hei! da jeg fikk førstemann synes jeg det var en befrielse å få av meg alle klærene og bare ha på en skjorte og truse.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Heisann! Jeg orket ikke å noe som helst av klær på meg, utenom skjorta som hang litt på snei :-)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Fødeskjorte? Aldri hørt om det jeg.. Fødte i vann sist, og da var det ikke naturlig å ha på klær. Er det vanlig å låne sykehuset sine, eller tar dere med selv? Jeg kommer ikke til å ha på BH ihvertfall!
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 okey! da blir det nok bare den kledlige fødeskjorta da! )
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Første gang jeg fødte, var det kun iført truse og skjorte. Ble såvidt jeg husker bedt om å ta av alt og ikle sykehusets "utstyr". Tror det har med sikkerhet og gjøre også, uforutsette situasjoner kan oppstå hvor sekunder teller, da er det ikke gunstig å ha en bh på som både klemmer og er i veien..
Mammaen til ... Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Imponert over dere som føder iført truse
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Det er kanskje første gangen din?? Må si at jeg brukte truse store deler av fødselsforløpet, men det kan jo være fordi jeg måtte ha bleie på pga stadig ny produksjon av vann som lekket ut. Dessuten går/ligger man mest sannsynlig med truse hvis fødselen haler ut i omkring ett døgn...
Mammaen til ... Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Er ikke første gangen nei... Bare et forsøk på å være morsom. Ser liksom for meg at trusa må av når ungen skal ut, skjønner jo at mange har truse og litt av hvert på seg mens man venter på at selve pressriene skal starte
mayaya Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 thihi, leste deg som morsom jeg ja, tenkte det samme lenger oppe her.. *fnis*
abc123 Skrevet 11. mars 2007 #13 Skrevet 11. mars 2007 Jeg hadde en amme BH og min egen t-skjorte på meg, fikk det av meg når babyen kom ut, fødselen tok sin tid, så jeg ville gjerne ha på meg BH så lenge som mulig...
duppsko Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 jeg fødte i vann, med bh som det eneste plagget jeg hadde på meg.. synes det gikk helt fint du velger selv!!!
godiva med 3 gull Skrevet 12. mars 2007 #15 Skrevet 12. mars 2007 Oppfattet også humoren, he he. og det var vittig. Jeg føder hvertfall med BH. Det er liksom det første plagget jeg tar på meg om morgenen og det siste jeg tar av om kvelden.
jennifer Skrevet 12. mars 2007 #16 Skrevet 12. mars 2007 Jeg hadde på BH, anestesilegen fikk den jobben m å få den av når jeg skulle få epidural, skjønte fort at DET skal man ikke ha på Vistrevde for å få den av, m alle slangene, også var jeg dopa på morfin... Denne gang ingen BH
ceso Skrevet 12. mars 2007 #17 Skrevet 12. mars 2007 jeg begynte med å være anstendig og påkledd med amme bh og fødeskjorte. da fødselen var like rundt hjørnet, kom urkvinnen i meg fram og jeg bokstavelig talt rev av meg klærne jeg hadde på meg.-alle, og satt der som jeg ble skapt selv og trykka vilt!! hrehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå