Gå til innhold

Usikker og fortvilet!!!!:-( (samme som 1.trim)

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå sitter jeg i en kjip og frustrerende sitvasjon....

Føler bare for å få det ut og kanskje har noen andre opplevd det samme.

Onsdag kveld begynte jeg med diare,magekramper og blodtilblandet slim på papiret. Er i min 8.svangerskapsuke etter mine beregninger.

Torsdag dro jeg til legen og ble sendt til sykehuset for innvendig UL.

Der fikk jeg denne beskjeden: Legen fant en fostersekk inne i livmoren,men kunne ikke si meg om det var en spontanabort på gang eller om jeg var tidlig,tidlig gravid. Så jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte vente å se:-(

Har fortsatt blodtilblandet slim da jeg tørker meg,men smertene er kun som svake menssmerter,så jeg har ikke blitt noe klokere. Bortsett fra at følelsen er DÅRLIG!!!

Fått time til torsdag igjen for å se om det er noen forandring....

Så her skal jeg gå da 4dager til, uten å vite om spiren jeg har i magen er død eller lever... *snufs,snufs*

Måtte bare "tømme" meg litt!!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8581438-usikker-og-fortvilet-samme-som-1trim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oii vennen! Mange blør gjennom hele svangerskapet så det er ikke sikkert det er noe galt....skal prøve og støtte deg disse fire dagene..

Må bare prøve og tenke at hvis den ikke er der inne lenger var den ikke sterk nok og det var ikke meningen..og at neste gangen går det bra, men det er ikke sikkert det er noe galt vennen:) la oss krysse fingrene, sender varme tanker..

Vi er nesten i samme båt. Jeg har tatt blodprøver for å se om jeg fortsatt var gravid etter mine blødninger, og jeg fikk til svar på fredag at dette så fryktelig dårlig ut. En eller annen måling på hormoner hadde sunket kraftig istedet for å øke... Det værste er å vente i uvissheten og det må jeg også til jeg har vært på ultralyd, men jeg går ut fra at dette ikke var liv laga. Magen min er fortsatt oppblåst og jeg har også symtomer på at jeg er gravid, men det kan visst sitte i kroppen en liten stund.

Det er bra at vi har dette nettstedet for oss som vet hvordan denne skjøre, første tiden er!

Jeg håper at det går riktig vei med deg! Krysser fingrene.

Huff da. Føler med deg. Håper det går bra. Vet at det er mange som har hatt en omtrentlig lik situsjon som deg og har vært gravid likevel. Jeg hadde det akkurat sånn som deg i nov 05. Det gikk dessverre ikke bra for meg, men etterpå har jeg lest mange jenters innlegg som har lignet, og alle jeg har lest har hatt et positivt resultat. Skal krysse fingrene og tenke på deg til torsdagen. Tenk positivt og håp og tro at det bare har vært en senere eggløsning enn anntatt sånn at det er fin utvikling til torsdag. Tror det er viktig at du prøver å tenke på det beste. Superklem!!!!!!!

Uff.... Hørtes ikke noe kjekt ut!! Helt forferdelig bare det å ikke vite. Selv har jeg hatt blødninger flere ganger og har derfor vert til ul to ganger, uke 7 og uke 10 (er i uke 12 i morgen), og alt har sett kjempe fint ut. Det trenger ikke alltid bety abort, håper og krysser fingerene for at det bare er falsk alarm hos deg også!!

Lykke til.

Annonse

Hei,for fjerde gang!

Takk for at du ville svare meg....

Når skal du til ultralyd da???

Det er helt grusomt å ikke vite.... Bedre å fått beskjed om at det var dødt,og akseptert det på en måte,for det er det dessverre ikke noe å gjøre med. Sånn føler jeg det!!

Skal tenke på deg, og lykke til!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...