Gå til innhold

Noen her som har opplevd noe liknende?????:-(

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå sitter jeg i en kjip og frustrerende sitvasjon....

Onsdag kveld begynte jeg med diare,magekramper og blodtilblandet slim på papiret. Er i min 8.svangerskapsuke etter mine beregninger.

Torsdag dro jeg til legen og ble sendt til sykehuset for innvendig UL.

Der fikk jeg denne beskjeden: Legen fant en fostersekk inne i livmoren,men kunne ikke si meg om det var en spontanabort på gang eller om jeg var tidlig,tidlig gravid. Så jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte vente å se:-(

Har fortsatt blodtilblandet slim da jeg tørker meg,men smertene er kun som svake menssmerter,så jeg har ikke blitt noe klokere. Bortsett fra at følelsen er DÅRLIG!!!

Fått time til torsdag igjen for å se om det er noen forandring....

Så her skal jeg gå da 4dager til, uten å vite om spiren jeg har i magen er død eller lever... *snufs,snufs*

Måtte bare "tømme" meg litt!!!

Noen her som har opplevd noe av det samme???

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8581299-noen-her-som-har-opplevd-noe-liknende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

eneste jeg kan si for å berolige deg er dette:

ved en sa, så har man kraftige smerter og blør som et helvette.

har aldri vært i din situasjon, men håper av hele mitt hjerte at dette får et positivt utfall.

Lykke til :)

lykke til!!!!!!!!!!!!

det beste er vel og forberede seg på det verste.jeg har selv opplevd det samme-ganske tøft!!der er bare bra du henvender deg her med fusterasjonen og engstelsen din.off jeg unner ingen opplevelsen av en sp.helt forferdelig!umenneskelig å ikke vite som du gjør nå......

all lykke til deg-klem fra meg

skulle gjerne sagt du bør holde mote oppe om at alt er iorden men da blir det det sikkert mye verre hvis..

Annonse

Hei der,

Mest sannsynlig er ting i orden her. To grunner til at jeg tror det.

1. Han sendte deg hjem og ba deg komme tilbake om en uke, altsaa uansett ingen akutt situasjon = bra.

2. Man kan veldig godt ha bloedninger tidlig i svangerskapet. Selv dro jeg paa hasteUL i uke 5 med solide bloedninger, graat og var helt fra meg. Der saa man ogdaa en "noett", og da sa gyn at selv om han bare saa fostersekken, var alt i skjoenneste orden. Kom om to uker, og det gjorde jeg. Da var det en liten spire inne i noetten, som i dag er datteren min paa 2,5 aar. Alt ok med henne... =o)

Min bloedning den gang i uke 5 varte 5 dager, og jeg var IKKE saerlig positiv nei (helt uten grunn tydeligvis)

At dette er helt forferdelig for deg har jeg ingen problemer med aa forstaa, men det kan veeeeldig godt hende her at alt er i skjoenneste orden.

Lykke til paa torsdag, forstaar at det foeles om lysaar unna.

Troesteklem herfra,

Hei der,

Mest sannsynlig er ting i orden her. To grunner til at jeg tror det.

1. Han sendte deg hjem og ba deg komme tilbake om en uke, altsaa uansett ingen akutt situasjon = bra.

2. Man kan veldig godt ha bloedninger tidlig i svangerskapet. Selv dro jeg paa hasteUL i uke 5 med solide bloedninger, graat og var helt fra meg. Der saa man ogdaa en "noett", og da sa gyn at selv om han bare saa fostersekken, var alt i skjoenneste orden. Kom om to uker, og det gjorde jeg. Da var det en liten spire inne i noetten, som i dag er datteren min paa 2,5 aar. Alt ok med henne... =o)

Min bloedning den gang i uke 5 varte 5 dager, og jeg var IKKE saerlig positiv nei (helt uten grunn tydeligvis)

At dette er helt forferdelig for deg har jeg ingen problemer med aa forstaa, men det kan veeeeldig godt hende her at alt er i skjoenneste orden.

Lykke til paa torsdag, forstaar at det foeles om lysaar unna.

Troesteklem herfra,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...