Gå til innhold

Noen som vet om noen flink gynekolog..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må man ha henvisning til han eller kan man ringe selv??

Nå går jeg til en overlege på sukehuset buskerud.. Ikke så veldig fornøyd!! Problemet mitt er manglende eggløsning, noe jeg fikk av pergo.. Men han ga meg bare EN kur!! Så nå skal jeg vente til mai for da skal vi snakke sammen igjen..

Og så tolmodig er jeg dessverre ikke.

Ringte dit nå og gjett hva?

Legen min er i permisjon frem til slutten av mai!!!

Så da vet jeg jo hvorfor jeg bare fikk en kur.. De sa det var helt uhørt av en lege å gjøre noe slikt når jeg fortalte de ståa!!

Så nå venter jeg på at en annen lege skal ringe meg opp igjen..

Sinna nå..

Man må ha henvisning tror jeg.

Men er jo bare å ringe å høre - mulig de tar inn uten henvisning å (vet bare at jeg fikk henvisning fra legen min)

Dr.Skår skal vist være spesialist & er veldig populær ... anbefaler han på det varmeste.

Han fant ut at jeg hadde pco nå i Januar & fikk ny kontroll i april for å se hvordan det gikk nå som jeg har sluttet på pilla.

Annonse

Hei !

Mitt første innlegg dette :-) Men jeg må bare fortelle om en lege som heter Synnestvedt på Gynekologklinikken i Drammen. Hun er min personlige engel. Da jeg var hos henne første gang, var hun på gynekologisk poliklinikk i Drammen. Hun påviste PCO hos meg (2002 tror jeg), hun hadde tid til å svare på det jeg lurte på, hun fulgte meg opp skikkelig. Veldig trygt og godt. Begynte i -05 å jobbe med å få vekta ned på eget initativ, holdt på i vel et år, og hadde stabil mens - far pakket vekk "gledesdrepern" :-) og når jeg kontaktet henne neste gang hadde jeg samboeren min med....... for jeg var gravid. Og er 17+1 i dag - Hurra!!!

Prøv henne - hun har mine aller beste anbefalinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...