Gå til innhold

Leveringstid på City Cross i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Vi har bestemt oss for denne, men har tenkt å vente lengst mulig ifht plass her hjemme og sånt. Fikk inntrykk på barnevognhuset Rudo at leveringstiden var kort, men er det noen som vet sånn ca? Har termin 7.juli, når bør jeg bestille?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer an på hvilken farge du skal ha. Emm. produserer en farge av gangen, så det kan gå begge veier. Da jge sjekket sist (ikke i Oslo) sa de opp mot 10 uker best.tid. Mulig Rudo opererer med stort lager, og at vognen ikke trengs å bestilles spesifikt fra fabrikken, da får du jo med deg vognen med en gang.

Skrevet

OK. Hun jeg snakket med der sa det bare var et par dager leveringstid, og i verste fall to uker på noen farger, men det stemmer liksom ikke med det jeg leser på ulike tråder her inne. Tror bare jeg skal komme meg i gang med bestilling, så er jeg sikker i alle fall!!!!

Skrevet

Jeg fikk opplyst istad når jeg ringte til Rudo at det var 8 ukers leveringstid....de hadde også mange på lager...men skal man ha en spesiell farge tok det 8 uker...

Skrevet

Takk for svar. Jeg skal på 3d ul 16 april å få bekreftet kjønn, og blir det jente, så bestiller jeg en RØD etter det. Får den da i verste fall midt i juni, og har jo da enda noen uker til termin...puh, skal gå bra dette:-)

Skrevet

Bestilte å¨mandag og får den i uke 20,som da blir i midten av mai.. Leveringstid alt etter farge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...