Gå til innhold

Melder meg inn til dere

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kult nick, selv om jeg også likte det forrige. Selv har jeg vært ganske mellomfornøyd med mitt eget og følt at det nesten var til hinder for graviditet - ikke moderlig nok. Nå er jeg endelig gravid og tør nesten ikke bytte, men vi får se. Man blir jo nesten overtroisk av å prøve og prøve :-)

Vi har termin omtrent samtidig og bor begge i Oslo. Det gjør nok at jeg kommer til å følge ekstra godt med hvordan det går med deg.

Lykke til i de neste ni månedene!

Velkommen hit liten kuling, måtte detektive litt jeg da for å finne ut hva ditt gamle nick var, og da fant jeg jo ut at også du er "gammel +35prøver" Kjekt at så mange av oss finner veien hit i rykk og napp, måtte det bli mange mange flere...

Gratulerer med positiv test, skjønner at det er litt skummelt, men det du har opplevd skjer ikke igjen, og oddsene er jo meget gode for et langt og godt svangerskap. Positiv og optimistisk er et godt utgangspunkt det...

Hell og lykke!

Gratulerer med graviditeten! Viktig at du tenker positivt, dette går helt sikkert bra. Jeg også er 1. gangs (og har hatt mine problemer med å komme hit), men nå er det så morsomt å få oppleve et svangerskap og det kroppen går igjennom og de signalene som babyen i magen etterhvert vil gi deg. Du har masse å glede deg til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...