Gjest Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet ditt, men vi har kjøpt duo vogn...
snartmammapåny Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Vi har og kjøpt duo. Om du mener hva du skal velge, så kommer jo det velsig ann på ditt behov.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Tenkte på hva som er "best" å ha av de 2 sortene. Har ikke kjøpt vogn enda,klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha duo eller kombi vogn.
pinglo Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Det lurer jeg og på. Ønsker å kjøpe en vogn som jeg kan ha til barnet blir 2-3 år,sånn at jeg slipper å kjøpe ny vogn om innen året er omme. Men vet ikke om jeg skal ta duo eller kombivogn. Hva anbefales?
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 hmmm.. vet ikke.. men vi ville ha duo vogn fordi vi syns kombivogn ser så "klumpete" ut.. på vogna vi har er det veldig greit å bytte fra baggen til sittedelen å denne kan brukes til barnet er 2-3 år... men kombivogner kan vel brukes like lenge?... tror også at duovognene er litt lettere enn kombivognene...
snartmammapåny Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Tror begge to er vedlig bra jeg. Fordelene med duo er at bagen er større enn på kombi. Dersom du må la vognen stå ute så klikker du av hele ligge eller sittedelen og bærer den med deg inn, og bare understellet står igjenn. Ved kombi så blir bagen lettere å bære med inn, men da må man jo enten bære sportsdelen i den andre hånden eller la den stå igjenn ute, litt mer tungvindt om man da bare vil la understellet stå igjenn ute. Men begge deler er nok veldig bra vogner. Så kommer det jo ann på hvilke merke du vil ha. Design og mange andre ting som har større invirkning på vognen enn om den er duo eller kombi;)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Jeg bor i bygård uten heis så jeg skal definitit ha kombi, slik at jeg lett kan bære en softbagg opp alle trappene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå