Gå til innhold

Hei, kommer tuslende inn her igjen.. SA igår:(

Anbefalte innlegg

Så no høre vi til her inne igjen.

Har hatt det bedre enn no, men vi får bare tenke fremover.

skal på sjekk på sykehuset på tirsdag for å undersøke om kroppen har ordnet opp sjøl.

Va fullgåtte 14uker, så va ikkje forberedt på at nokke skulle gå gale så "seint".

No ska vi bare finne roen, og når kroppen e klar prøver vi igjen:)

Gleder meg til å bli kjent m alle her inne!

Fortsetter under...

HEi!

Jeg skjønner litt hva du går gjennom . Mistet selv for en uke siden. Hadde en MA som ikke ble oppdaget før ordinær ul i uke 18.

Håper barer kroppen kommer i gjenge fort, slik at vi kan prøve igjen så snart som mulig.

Bare ta den tiden du trenger til å sørge, så får vi håpe at det blir din tur igjen snart.

Å nei, så trist! Husker deg fra 1.tri, jeg mistet selv 24.februar, uke 7. Så fælt at du mista så seint, da! Forstår godt at du ikke var forberedt da, det hadde i alle fall ikke jeg vært!

Føler med deg, håper du kan ta det med ro noen dager nå og la det synke inn...

Huff så trist. Har ikke opplevd lignende selv, men forstår godt du er ufattelig lei deg. Håper en ny og sterk liten spire sitter raskt, slik at du kan "dra tilbake" til 1 tri så fort som mulig! Lykke til og en god og varm trøsteklem fra meg :)

Annonse

Hei alle sammen!

Tusen takk for fine oppmuntrende ord:)

Eg sliter skikkelig med å sørge..føler meg bare så tom, og d sprenger på innenfra, men får ikkje til å grine sjøl om d e bare d eg vil.

Komme og går og noen ganga føle eg meg uforskamma lite trist, mens i neste øyeblikk renner tårene.

litt ustabil kan man si:)

Men eg e ved godt mot. skal komme over dette og prøve igjen.

E glad eg har dåkke damer her inne som vet ka eg går igjennom no. virka som folk som ikkje har opplevd d sjøl kan ha vanskelig for å forstå d. standard kommentaren vi har fått e at dette skjer jo m så mange.Men det hjelpe jo ikkje oss, for no skjedde d m oss.

Tror dåkke skjønna ka eg meina. syns kjempe synd i alle d skjer med, og vet kor ondt d e. men d e absolutt ingen trøst for noen som opplever dette.

Vi får krysse fingre for at vi alle snart suser over på 1.tri med en liten levesterk spire i magen!!!!:)

Så leit for dere, føler med dere. Jeg har også mistet (det er en stund siden), og kommentarer om at det skjer med så mange, og sikkert bare bra at du mistet for det var sikkert noe galt med fosteret likevel, er ikke hjelpsomme (noen sa faktisk det til meg).

Med tiden greier du helt sikkert å sørge over den lille spiren din.

Og en liten ting, du vet at du kan bli gravid. Håper det snart blir en ny spire i magen din som klorer seg godt fast.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...