Gå til innhold

Hei jenter.. Jeg er så kvalm og uvell for tiden...

Anbefalte innlegg

Men det er nok bare innbilt ja..Holder på å kaste opp på jobb når jeg kjenner avføringslukt (er sykepleier).Noe jeg tilvanlig tåler veldig bra (når det gjelder pasientene.. ikke min kjære.. hihi) Men i helga har jeg blitt kvalm og svimmel og fått nesten brekninger når jeg har kjent det!

Men så har jeg "mensenklumpen" i magen da...Eller kanskje jeg skal si mensenballen.. For det kjennes ut som en ball i magen min.. ekkelt...

Fortsetter under...

Puppene er litt ømme, men ikke som de pleier å være.. Men jeg er mye mer uvell og trøtt enn jeg pleier..(men så jobber jeg mer enn jeg pleier og da) Og så har jeg plutselig mye mer sexlyst. hehe

Hehehe...Sexlysten er også et symptom..tror jeg...=o)hehehe

Skal ikke gi deg for mye håp nå da...er fæl til det...hehehe...

Men er spent for morgendagen da...hihi...

Men at du er sliten og trøtt kan gå begge veier...Tar du vitaminer (folat, jern og b12?) Det hjelper hvis du er mer sliten enn normalt, hvis det ikke skulle være noe annet...

Annonse

Ja er veldig spennende. Men selv om jeg "føler" det på kroppen så tror jeg ikke at jeg er gravid... Selv om denne mnd hadde sex rundt el og han bomma på svingen. hehe

Må vente til da for jeg må kjøpe tester i morgen, og tror ikke jeg kan ta tester før jeg drar på jobb. hehe.. derfor tirsdag onsdag. hehe

Oj, det høres ut som om du er gravid. Jeg hadde slike symptomer som deg:

økt sexlyst

måtte tisse hele tiden

kvalm

ømme pupper

kvalm igjen

kvalm igjen og igjen og igjen :(

ta en test da :=)

Krysser fingrene for deg!

Fortell oss hvordan det går da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...