Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Har 2 uker til termin,å har enda ikke tegn til bryst-melk. Mange får jo melke spreng osv tidlig i svangerskapet. Men her har det ikke skjedd noe,ikke en eneste dråpe. Begynner å bli litt sånn små bekymret,men det er kanskje ikke nødvendig. Kan det fortsatt komme,eller ?
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Klikket feil nå, skal ikke inn her før neste uke, men svarer deg likevel jeg :-) Jeg har ikke hatt melk i brystene før fødselen med noen av mine to andre barn, ikke antydning til det engang, men melken kom fort når de var født og jeg overproduserte melk også, så det hadde ikke noe å si! Denne gangen har jeg faktisk hatt melk siden uke 9-10.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Du trenger ikke å¨bekymre deg for dette, det at noen får råmelk tidlig i svangerskapet har ingenting å gjøre med om du får nok melk, om amminga kommer ordentlig i gang. De fleste får dette i gang i løpet av de første dagene. I forrige svangerskap fikk jeg råmelk før jeg var halvveis, det gikk bra med amminga da. Denne gangen har jeg fortsatt ikke antydning, men regner allikevel med at alt kommer i gang etter fødselen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå