Gå til innhold

Jeg må si at dere en flott gjeng med jenter her

Gjest

Anbefalte innlegg

for litt over 7år siden var jeg der dere er nå, og jeg veit at dere ikke har gått noe lett vei, det å sitte der gravid alene og vite at støtten er minimal fra fars side om ikke helt fraværende. men jeg vil bare si at det kommer til å gå bra.

da jeg fant ut at jeg var gravid streifet ikke tanke om abort meg en gang, men for at jeg lurte på mine rettigheter som alenemor meldte jeg meg på et svangerskaps kust gjenom ALTRENATIV TIL ABORT, fikk mange gode råd, skjemaer som skulle fylles ut hjalp de meg med osv, fikk også mange gode venner i de andre jente der.

Under fødselen hadde jeg med meg mamma og gudmora til gutten min, fikk veldig god støtte av jordmora, og det øyeblikket sønnen min ble lagt på magen min og søkte etter bryste, ble jeg fylt med takknemelighet. Jeg kommer aldrig til å si at livet ble perfekt, for det vile vært å lyve, men det var verdt det.

Livet har vært mye de siste 7årene, men jeg ville aldrig ha bytta bort gullungen min.

STÅ PÅ JENTER

Fortsetter under...

Takk jenter, jeg vil gjerne være til støtte, ikke at jeg kan være der 24t i døgnet for dere, men skriv gjerne en pm om dere trenger ekstra støtte ikke vil skrive det på "direkten".

Har som sagt vært der dere er nå, men husk at vær opplevelse er helt personlig, men råd kan jeg alltids gi.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...