Gå til innhold

til dere som hadde festeblødning...=)


*RosaliTa*

Anbefalte innlegg

Hvor mye blødde dere?

Og hvor lenge varte det? Har IKM i morgen lr tirsdag. Og på mandag som var hadde jeg lyyysbrun utflod, tirsdag ingenting, onsdag lyyysebrun utflod igjen. Torsdag lyyserosa utflod. Fredag bittelitt klar rødfarge på papiret. lørdag d samme og i dag d samme, bare litt mer enn det var på torsdag idag da..

 

+ at jeg hadde/har mensenmurringer siden mandag..

 

 

Blir litt forvirra, så håper jeg får svar fra noen som har hatt noenlunde slik som jeg har hatt d..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde to dager med festeblødning når jeg skulle hatt IKM.

Dvs det kom bittelitt blod (både rødt og litt spotting) begge dager, men ikke så mye at det syntes i bind...det syntes kun på papiret.

 

Vet ikke hvor lang tid som er vanlig med slik blødning men jeg tror ikke det er så veldig mange dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kult.. er så å si sikker på at jeg er d nå.. d var bare spotting p fredag og igår og idag har d vært mere, slik at d kom på papiret en del.. hmm.. altså 2 dager før ikm.. =)

 

takk for svar da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt festeblødning begge gangene jeg har vert gravid, og det har vert bare noen dråper på papiret. Det har ikke gått over flere dager, bare den ene gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde festeblødning, men det var sånn ca 4 dager etter befruktning. det var kun 2 dråper med friskt blod og kun en gang på papiret da jeg tørket meg, ikke noe mer enn det.

 

har hørt om flere da som har blødd litt( kun bittelitt) den dagen de egentlig skulle hatt mensen....vet ikke om det er det du har hatt?

 

lykke til i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...