Kondis som en murstein Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Tror jeg har prøvd minst 20 ganger idag, men til ingen nytte... Magen er så hard og det gjør vannvittig vondt når jeg sitter der. Den siste gangen var det så vondt at jeg måtte bare snu meg og kaste opp. Lekkert... Har ikke vodt lenger nå, men har fortsatt ikke fått ut noe da :-S Tips mottas med takk. Vil prøve noe som funker NÅ, hehe... (Den Duphalacen man drikker funker ikke, da den kommer opp før den har kommet ned (o;)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Tror jeg ville tatt meg en tur på apoteket...
line## Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Du må nok ta deg en tur på apoteket, de har feks stikkpiller som har ganske umiddelbar virkning. Ellers så skal det hjelpe å bevege seg, klarer du å gå en tur så kanskje det kommer igang?
myohmy Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Frukt og fiber kjøpt på apoteket virker veldig bra på meg. tar en hver kveld og kommer meg på do hver dag. Men vær obs på at når den funker de første gangene er det bare å springe på do. Jeg ville kanskje kjøpt micro lax og brukt for å kome meg på do fort. Det er jo ikke å anbefale over lengre tid, men er man desperat så.... bare for å løsne litt på trykket. Frukt og fiber er ikke farlig for systemet, så det kan man trygt bruke over lengre tid. Jeg har slitt mye med magen og har prøvd det meste.
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Huff da.. Kjøpt microlax du. Det skal hjelpe i løpet av 5-15 min. Fåes kjøpt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 svisker og svisker juice, er veldig bra.. d er aller best på fastet hjerte.. bevegelse fungerer bra.. gå en liten tur.. du kan oxo irritere tarmen med en qtips. vugging fram og tilbake og til sidene mens man presser hjelper peristaltikken. er d noe du reagerer på med diare når du spiser d.. er d jo verdt et forsøk.. er d lenge siden du har hatt normal avføring? og et tips etter at du har kommet i orden i gjen.. drikk mye.. over 2 liter per dag.. d har hjulpet meg masse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå