vår2007 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 hei,sitter her med dundrende hjerte,syns jeg får så høy puls av ingenting!ikke bare når jeg anstrenger meg..har d noe med alt d ekstra blodet hjerte må pumpe rundt?noen som vet?...
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 sånn har jeg det og, pulsen dunker som bare det noen ganger! har sikkert med at hjerte må jobbe hardere og at ungen blir større og presser både her og der.. så vi må nok bare leve med det.. Trøsten er at det sikkert går over når ungen kjæm ut:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 samme her. drikk masse vann og reis deg litt seinere. kroppen har dobbelt så mye å pumpe nå vet du;)
Mai-mamma! Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har det også sånn. Godt å vite at det ikke bare er meg. Er veldig ubehagelig, men er nok en naturlig forklaring ja
Jente1980 Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har hatt mye "hjertebank" gjennom hele svangerskapet... Merker det spesielt godt på kveldene når jeg legger meg i senga. Har faktisk ikke spurt JM eller lege om dette, da jeg har lest at dette er helt normalt når man går gravid:) Det føles mange ganger som at hjertet skal hoppe ut av brystet, og at det hopper to tre slag i slengen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå