Gå til innhold

UL i morgen - jeg gruer meg

sistemann

Anbefalte innlegg

Har hele svangerskapet vært engstelig for om noe var galt. Alt sto bra til i uke 11. Da var vi på en ekstra UL som jeg bare måtte ha fordi jeg var så redd for at det ikke var noe liv. Hørte hjertelyd i uke 12. Men etter det har vi ikke fått noen livstegn.Har ikke vært hos legen og har ikke kjent noen tydelige spark enda. Og i morgen er jeg 19 uker. Jo nå gruer jeg meg skikkelig - men har et lite håp om å få se at jeg bærer på et levende , friskt barn !

Fortsetter under...

Helt enig i det trollet66 skriver. Første svangerskap kjente jeg tegn til liv tidligere enn denne gangen - uke 17. I dette svangerskapet kjente jeg ikke tegn til liv før i uke 19/20.Men etter det så kjenner jeg mye liv døgnet rundt. Jeg er nå i uke 32.

Alle har hatt de samme bekymringene som du og blir så utrolig lettet når vi kommer på UL og ser at alt er bra og at bebissen er veldig aktiv.

Lykke til!! :-)

Annonse

Det gikk bra i dag !!!!!

Morkaka ligger foran så det er ikke så lett å kjenne spark enda. Det var en rolig gutt inni magen min. Jeg ville sett litt mer liv, men jordmor mente det var helt normalt. Helt naturlig at han ikke spreller med armer og bein hele tiden.

Har tre jenter fra før - så det skal bli gøy med en gutt. (en jente til hadde selvsagt vært gøy det og)

Minstejenta vår (6 1/2) spurte i dag om det var nå vi skulle inn "og se om babyen hadde vanlig tiss eller tissefant"

Kanskje jeg nå kan klare å være litt mindre bekymret en tid fremover. Det blir litt tettere legekontroller ogå fremover der jeg kan høre hjertelyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...