Gå til innhold

Uff ..... Deppa nå ja... Laangt...Og veldig deppa synes synd på meg innlegg...

Anbefalte innlegg

Ja, er kommet inn i deppe perioden min...Har fått mensen. Fikk den i dag, vel natt til i dag da... 34 dager siden sist...Greit nok det, plager ikke meg, bare den dukker opp innen det har gått 40 dager så er jeg fornøyd..hehehe...Vet, er rar...=o)

Men det som gjør meg så deppa er at så fort jeg er ferdig med mensen, så vet jeg at det snart er tid for EL og at jeg da "mister" enda et egg til uten å ha prøvd å befrukte dette...=o( vet det er dumt, har jo selv valgt å slutte på p-pillene, og har ikke tenkt å starte på dem med det første heller... Og jeg blir så sinna og lei meg og alt går ut over samboeren min..Stakkar...

Ikke nok med det, blir så irritert over at jeg ser hvor bortskjemt gutten min er, og jeg liker det ikke, han trenger søsken og han trenger å lære å vise følelser og omsorg for andre, og gjerne før dette blir "for sent"...Han trenger det nå ikke om 3 år...=o( Uff han må også lære å dele...Klart de blir lært dette i barnehagen, men blir jo fort glemt når en kommer hjem og kan ha alle tingene sine for seg selv... Vet dette virker dumt, men aldri forsent å få søsken, men JEG føler at det er NÅ det passer...

Og det hjelper ikke så mye når samboeren heller vil ha bikkje nå enn et barn, en hund er jo myyyyyyyye dyrere en et barn...For det første så man KJØPE en hund...og det koster jo flere tusen...barn er gratis å lage...2) Må kjøpe ting til hunden...Eks: Hundebånd og hals. Mat, shampoo, børste, negleklipper,pluss vaksiner og dyrlege.. dette er jo igjen på flere tusen....Barn/baby: Gratis mat, gir jo pupp de første 4 mnd da går man over på grøt, der koster en pk 4-6 kr. ikke mye, så klær er jo nesten gratis, får masse av familier..(har en stor familie, så ikke noe problem der)...Leker har vi jo, vogn har vi, seng har vi...Eneste vi må kjøpe er bilstol, men det får vi sikkert av min foreldre, (de er kjempe snille) Og stoler oppover har vi...(bilseter)...Og klær etter eldste mann viss vi skulle få en gutt til...

Vet hverfall så langt, billigere med baby enn med hund...Så hva er problemet... Er det nattvåken?? Men det tar jo jeg. Hmm.. Er det fødselen?? Men den tar jo jeg også... Er det fordi jeg kommer til å være i store smerter igjen?? Men herregud, det finnes epidural...Og masse annet av smertestillende...

HVA?HVA??HVAAAA??? Hva er det som får deg til å ikke være KLAR????????? Kan du komme med noe annet enn,"jeg er ikke klar, det holder med gutten vi har", "vi har ikke råd til det nå", "nei du skal gjøre ferdig utdannelsen din", " jeg vil ikke ha nå"...Vel den siste er jo egentlig ganske grei, Men hva med MEG??? det er jeg som gir opp alt for at du skal ha det bra, jeg prøver i det misnste og du gjør jo ikke annet enn å tenke på deg selv!!!! (vel gjør jo det jeg og, er jo ikke heøt dum da), men..Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhh....

*griiiiiine*='o(

Uff...Vondt i hodet nå...=o(Blir jo så sinna, vet vi har råd og det passer fint og starte om par mnd for da har vi også økonomi til det...Skjønner ikke hva jeg gjør galt....jeg prøver jo *snufs* prøver å la være å være så mye her inne på BIM/MIK...Prøver å la være å snakke om baby...Jeg prøver å være husmor samt kjæreste og mamma, prøver å rydde, lage mat, vaske klær osv....

Og det blir jo ikke bedre nå du koser med magen min og jeg ønsker så stort at det var baby inni der nå og sparker tilbake...Og en venninne som ser neste fødeklar ut i 5. mnd...og den herlige magen jeg kan kjenne på så myyyye jeg vil... Vil ha min EGEN MAGE...=o(

HVA ER DET JEG GJØR GAAAALT??? hva gjør jeg galt.???

*snufs* Tror jeg skal gå å gråte ut litt, nå som jeg er alene..=o(

Masse lei meg klemmer til dere....

PS! Leste igjennom og ser at det ser litt ut som om jeg "prater" til dere og min kjære...=o)

Fortsetter under...

Huff, føler med deg!

Iogmed at dere hadde hatt råd til det, og plass, så skjønner jeg liksom ikke hva "problemet" er.

Kan jo hende han bare rett og slett ikke har lyst på, akkurat som at du har. Men dere burde jo kunne møtes på halvveien da!!

Mener han at sønnen deres skal bli enebarn? Eller?

Nei, han vil ha flere, om det er en til eller fler det vet jeg ikke, men det jeg vet er at han vil en til...

For det har han sagt, så det vet jeg...

Men er som du sier, vi har jo et barn til og skjønner ikke hvordan han ikke kan være litt klar...

Hmm, så ja, hvorfor ikke møte meg på halvveisen??

Hei snuppa,

sender deg et tonn trøsteklemmer! Du fortjener ikke å ha det så vondt. Du har jo så mange flotte argumenter for å få barn, og jeg skjønner ikke at samboeren din ikke er enig i noen av dem. Han kunne i det minste ha droppet prev, og se hva som skjer.

Og hvis dere får hund, hvem kommer til å få ansvaret for den? Får dere en baby er ihvertfall det noe du sterkt ønsker og ta deg av. Det er nok ikke noe du gjør galt, det er han det er noe "galt" med. Du kunne nesten gitt han det du skrev nå som brev.

Masse klemmer

Hadde jeg gitt han dette brev tror jeg han sterkt ville ha vurdert å legge meg inn...hahahaha...Nei da...

Men man blir jo desperat da...

Vel får se hva som skjer videre, orker snart ikke mer...

Tusen takk for klemmene...De kommer til gode de...

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...