solegget sprekker til påske Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 hei. har 28 dager til termin og en beibi som driver meg til vannvidd. 1. det stikker grusomt 2 . det kommer slim 3. hodet er festet langt og godt nede ibekkenet 4. jeg har kynnere så snart jeg rører på meg-skikelig knallharde. tro om jeg skulle blitt undersøkt av jordmor!? var der forrige uke derfor vet jeg at det har festet seg. dette er nr 2. med nr 1 var det ikke slik. noen som har det sånn!????
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 det er sikkert greit å bli undersøkt for du har jo tegn på at kroppen modnes mot fødsel
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 jeg har det samme som deg.. jordmor undersøkte ikke meg på kontroll på onsdag, har 7 dager til termin i dag... får vel bare håpe han kommer ut snart:))
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Er også gravid med nr. 2 og har det slik som deg. Hele kroppen er vond, det verker over alt. Har slim/utflod, stikninger nedentil og alt er bare blæ... jeg har 3 uker igjen til termin.... Lykke til videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå