Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Var for et par dager siden på besøk hos en venninne og der kom to andre venninner innom - hun ene med sin lille baby og hun andre med sin relativt store mage... Det eneste de snakket om var babyprat og barnevognvalg... Ingen av de som var der kjenner til at vår 1. IVF pågår nå, men de vet at vi prøver.. Synes det bare er kos å kose med babyen og se på min gravide venninne, men den praten om alle valgene hun som er gravid skal ta - det er tøft... Og nå har jeg klart å tulle meg inn i barnevogntankene jeg og!! Jeg drømmer og drømmer og tenker på hva slags vogn vi skal ha osv...

Er det jeg som er litt koko eller er det flere som drømmer som meg? Æsj, føler at det bare gjør vondt verre, men jeg vil jo så gjerne...

Tanker på en søndag fra meg ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8579572-er-det-bare-meg-eller-dr%C3%B8mmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner så godt hva du mener:o) Hvilken barnevogn skal jeg ha? Hvor skal senga stå? Har vi plass til vugge i stua? Skal vi ha vugge? Hvordan vugge? Hvor skal stellebordet stå? Bla bla bla

Det har gått så langt at når jeg kjøper klær, så kjøper jeg klær som er litt tøyelige, slik at jeg kan bruke dem langt uti graviditeten:o)

Jeg har også gått inn i en diskusjon med min søster om hva som er best av Kombi og Duo-vogn:o) Hun var selvfølgelig helt overbevist om at jeg var gravid:o) Noe som er laaangt fra sannheten:o)

Så nei, det er ikke du som er koko, og er du det, så er du ikke alene:o))))

Åh, så godt å høre.. Jeg også driver å innreder hjemmet vårt i hodet, i samme stil som deg.. Hvor skal babyen sove? Vugge? Ikke vugge? Quinny? Emmaljunga? osv, osv... Prøver å skjerpe meg, men så blir jeg revet med... Vel, vel, fordelen er jo at vi er godt forberedt når dagen med positiv test kommer da om ikke annet :-))

Vi er nok veldig godt forberedt:o) Vi har i hodet kjøpt inn alt vi trenger, samt innredet huset/leiligheten, men har du tenkt på hvordan du skal fortelle den store nyheten til den kommende pappa, besteforeldre, onkler og tanter??? Det er noe jeg spekulerer litt på:o) Har liksom lyst til og gjøre litt utav det...

:-)

Hehehe, joda - jeg har også vært inne på tanken der.. Men har ikke turt å spekulere så mye.. Jeg har vel sett for meg ulike senarier i hodet, men det kommer sikkert til å bli helt annerledes enn hva jeg forestiller meg.. Men jeg gleder meg villt til den dagen :)

Det som er litt kjipt med det med barnevogner, er jo at da jeg traff de samme venninne til kaffe i dag, og de fortsatte med de samme barnevogndiskusjonene, satt jeg der og hadde massevis av innspill jeg gjerne ville komme med, men jeg kunne jo ikke det.. Da ville jo de ha antatt at jeg var gravid... Hihihi, skal ikke være enkelt.

Jeg krysser fingrene for at det blir vår tur snart, Frøya!!

:)

Annonse

Jeg satt sist i går å titta litt på barnevogner på nettet. Tvillingvogn også faktisk :o) Så det er nok ikke bare dere nei =)

Jeg sitter å drømmer om hvordan alt skal være hjemme og hva jeg skal kjøpe. Føles veldig sårt når jeg tenker på det noen ganger. Blir litt frustrert liksom. Men da legger jeg bort disse tankene. Er iallefall godt forberedt den dagen min store drøm får i oppfyllelse!!! =))

Klem fra

Vet ikke om jeg tør å si det...

Men jeg hopper i det.

For en tid tilbake var det ei på jobben som skulle kvitte seg med en vogn de hadde. Brukt til 1 barn, og pent brukt.

Vel, jeg ble gravid (1.IVF), og sa jeg gjerne ville ha den, men ville helst ikke hente den sååå tidlig....

Jeg tenkte den kunne være super til å ha på verandaen, for vi bor i 2.etasje i blokk, og greit å ha en sove-vogn der ute.

Jeg mistet dessverre spiren, og det ble selvsagt ikke noe mere snakk om vogna.

-Helt til en dag hun kom og sa de skulle rive garasjen, og hvis vi ikke henten den ble den kastet.

Hun skjønte godt vi var usikre, så det var jo ikke noe press.

Enden på visa var at vi med en litt blandet følelse i magen hentet vognen, (når det var mørkt, og pakket inn) og den står nå nede i bua...

Jeg er nok litt verre enn dere, hvis man kan si det slik...

Ja ja, skal ikke være greit.

Det gjelder vel bare å ha troen på at den kommer til sin nytte engang, og det har vi!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...