Gå til innhold

Jeg var visst gravid med tvillinger.. (samme som bli gravid)

Anbefalte innlegg

den ene bodde i livmora, og den andre i egglederen.. For 2 uker siden aborterte jeg.. Nå på torsdag ble jeg innlagt med sterke magesmerter og ble fredag operert for XU. Embryoet hadde slått seg ned helt ytterst i egglederen min, inntil eggstokken(egglageret).. Ble kikkhullsoperasjon.

Ble veldig sjokkert.. 25 ÅR OG STERIL var tanken som gikk gjennom hodet mitt.. men de har bare fjernet lederen, samt har jeg 1 frisk eggstokk igjen.. Men huff så skummelt.

Det var ikke dette jeg så for meg da testen lyste GRAVID mot meg for en tid tilbake..

Fortsetter under...

Uff, dette var ikke godt å høre...

Alt bra med deg nå??

Virker litt dumt det innlegget jeg la inn nå...=o(

Men "godt" de tok bare bort lederen...Og du har jo forsatt en sjangse å blir gravid igjen...Din lille skal nok få par søsken til=o)

Sender deg maaaaaasse trøste klemmer til deg...Du fortjener det så mye nå...

Klem fra (syta)meg...

tusen takk jenter..

Alt er bra med meg nå.. Sårene er litt ømme, samt har jeg blitt forkjølet og hoster midt oppi det hele.. AUUAA... Gruer meg til termindatoen kommer og går i oktober.. men må jo komme den også.. Samt har jeg 2 venninner som viser seg å ha vellykkede svangerskap og får babyer i samme mnd jeg skulle hatt.. Gleder meg på deres vegne, men gruer meg litt også.. Sukk..

Gleder meg til gutten min er klar til å prøve jeg.. Men veldig redd også.. Slikt er jo ting man bare hører om, men aldri drømmer om at skal skje med en selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...