Som Natt & Dag Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg foreslår at vi møtes på cafe Tanta til Beate i gamlebyen. Et kjempe koselig sted, med kaffe av ymse slag, litt kaker, dessuten har de et supert (og rimelig) kjøkken som serverer Tapas, Gresk mat og Indisk mat. Tanta til Beate er i gamlebyen, buss 37 stopper rett utenfor (holdeplassen er Oslo gate). Koselig om noen har lyst til å komme! Ps. kjøkkenet åpner kl 15, frem til det er det mest kafèvarer der
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Eg kjem Kanskje litt seint, skal på aerobic først.
Shoosa Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jeg blir med! Høres kjempekoselig ut Hvis vi blir mange, må du kanskje reservere et bord. Har aldri vært der, men hvis det er en café er det vel litt begrenset med plass?
Som Natt & Dag Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 Tror det skal gå greit, har alt snakket med eieren av stedet (han er en gammel kollega av meg), men grunnen til at jeg lagde denne påmeldingstråden er nettop det at jeg vil ha en ca oversikt over hvor mange vi blir, greit om de er litt forbredt om vi skulle komme til å fylle opp 'hele stedet'
Grey Minerva Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Vurderer å komme - har termin i august, er egentlig mest på Babyverden, men kunne tenke meg å treffe flere "lokale" Oslo-mammaer. Skriv meg opp, du, så skal jeg gjøre mitt beste. (Er sykmeldt grunnet kvalme og lavt blodtrykk, så dagsformen er litt varierende.) -Minerva
Tussi og gullgutten Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 jeg kan jo ta meg en tur hvis formen er grei, men sliter fortsatt veldig med morgenkvalmen... men skal gjøre mitt beste:)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Det høres unektelig veldig hyggelig ut. Jeg tar nok en tur jeg også Hyggelig å hilse på noen av dere koselige damene.
Shoosa Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 Jeg kommer for seint... Litt seint å si fra nå, men hvis noen ser det og bor rett i nærheten, kan jo de si ifra, kanskje.
Som Natt & Dag Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2007 Takker for et koselig treff! Håper vi kan gjenta det om noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå