Gå til innhold

Juni: Så hvordan går det her inne?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

har alle det bra? blitt store nå ..våre små :) ikke lenge før de er året....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tiden flyr. begynner på jobb om akkurat 1 mnd. teodor har det bare toppers. eller er vel litt "utfor" seg selv etter flytting. men det retter på seg nå. ikek rart når man bor i et halvveis kaos over flere dager. ellers er det klapping, spilling på slurva. åler seg. krabber kanskje snart. og reiser seg opp til mammas fortvilelse. faller hele tiden..

 

og straks er han 9 mnd. og husker knapt de mnd som har gått. ammetåka altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det veldig så bra om dagen:) mathias er i stor form og styrer og ordner fælt for tida:) han skal ta og føle på alt som er innen rekkevidde...og den rekkevidden er jammen meg stooor!!!:) skal gjerne få med seg alt som skjer og eeelsker å være ute og blandt folk:) han sier papapapa papappap papap heeeele dagen....hihi...mamamamamm mamamamam har gått ut på dato ser det ut til...skal jeg ta et hint da liksom?!?!? :(

 

Vi skal ikke på kontroll før 29. mars...da er det 8 mnd kontroll og mathias er da 0 mnd og 1 uke!!!!!!!!!! er det vanlig da??!? hmmm...jaja...sist kontroll var jo 6 mnd og han sprengte normalen på vekkurven, men fulgte sin egen vektkurve bra så hs var fornøyd:) spent på hva målene sier nå og hvordan det går med de andre:)

 

tida går sååå fort!! ikke lenge til vi må bake masse kaker etc...skal bli morro med barnebursdag i huset...jeg gleder meg såååå...og jeg HATER å være på kjøkkenet ellers!!:)

 

enn hvordan går det med dere da? har ikke issac vært syk en stund? eller husker jeg feil?

 

vel vel...ha en fortreffelig mandag jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isaac var litt pjusk en stund ja...men det er over for lenge siden...

nå er han litt plaga med magen igjen....men men =)

tar vel etter mora som spyr hele tiden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det skjer så fryktelig mye på en gang nå, jeg!

Krabbing, tenner, snur seg på magen både i senga og i vogna, dunker hodet, har begynt å vinke… Og snart er det jobb igjen, snufs :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo her går det bare bra:) mini vokser og står på. Tiden går altfor fooooort,snart er det ut i jobb i gjen ja:( Her går dagene i klappe søte, åle seg rundt og utforske og hvertfall vise oss hvor stor han har blitt:) Er ikke komt noen tannebusser enda men vi venter i spenning:) hehe...

 

Ellers er han 9 mnd på lørdag er bare 3mnd igjen til han er 1 år...væææææ,hvor har tiden blitt av??

Vi har hatt en dag med forkjølese ellers har mini vært frisk og tidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...