TuvaCecilie Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Heisan. Jeg har kjøpt meg Emmaljunga City Cerox 360 - min opplevelse av den er at den kan jeg ha til barnet er ihvertfall 2-3 år gammelt. Jeg har kjøpt med City Bagen, og den er god og stor. Den har de til de kan sitte i sportsvogn. (Faren med andre bager er at barna vokser ut av de før de kan sitte i sportsvogn) Slik at jeg fikk fuknsjonaliteten til både en dypvogn og kombivogn. Den er er ikke noe spesiellt større enn de andre vognene sammelagt, om man gidder å ta av hjulene så er rammen veldig liten. Den er ikke noe tyngre enn de andre, eneste er Bugaboo som er lettere. Det viker kanskje med 1-kg i begge retninger. Det er ikke luft i dekkene, noe som er en fordel i forhold til punktering osv. De to fremste hjulene kan snus 360 grader evnt. låses - det er ikke dobble hjul (fordel når det er snø). Sportsvogn delen kan ryggen legges helt ned, slik at barnet kan sove i en horisontall stilling om ønskelig, mange sportsvogner kommer ikke heeelt ned. EN stor fordel med denne vognen er også at du kan snu sitteretningen til barnet både i dypvogns stilling og sportsetestilling ved å tippe håndtaket over. På trehjulingene kan man snu babystillingen ved å snu hele bagen, på sportsvogn MÅ barnet sitte fra deg. Jeg sier ikke at dette er den beste vognen, men etter mine krav så fallt jeg for denne og Bugaboo. Men Bugaboo er da endel dyrere og mindre i bagen, samtidig som den er lettere og blir noe mindre sammenlagt. Håper dette hjalp deg litt - det er en stooor jungel der ute:-) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Alle emmaljunga sportsvogn kan snu sittedelen..
TuvaCecilie Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 Jepp, men ikke alle vogner kan det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå