Gå til innhold

Usikker og fortvilet!!!!:-(


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå sitter jeg i en kjip og frustrerende sitvasjon....

Føler bare for å få det ut og kanskje har noen andre opplevd det samme.

 

Onsdag kveld begynte jeg med diare,magekramper og blodtilblandet slim på papiret. Er i min 8.svangerskapsuke etter mine beregninger.

Torsdag dro jeg til legen og ble sendt til sykehuset for innvendig UL.

Der fikk jeg denne beskjeden: Legen fant en fostersekk inne i livmoren,men kunne ikke si meg om det var en spontanabort på gang eller om jeg var tidlig,tidlig gravid. Så jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte vente å se:-(

 

Har fortsatt blodtilblandet slim da jeg tørker meg,men smertene er kun som svake menssmerter,så jeg har ikke blitt noe klokere. Bortsett fra at følelsen er DÅRLIG!!!

 

Fått time til torsdag igjen for å se om det er noen forandring....

Så her skal jeg gå da 4dager til, uten å vite om spiren jeg har i magen er død eller lever... *snufs,snufs*

 

Måtte bare "tømme" meg litt!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes så synd på deg vennen. Har svart deg inne på tråden vår, håper noen her kan hjelpe deg også. Men det viktigste er: ta livet med ro nå. Legg deg på sofaen, få mannen din til å leie inn filmer og lage mat. Unn deg absolutt alt du har lyst på. Tenk så positive tanker som du kan om livet enten dette går bra eller dårlig. Da jeg var i ferd med å miste, sa jeg til meg selv at hvis dette gikk dårlig, skulle jeg drikke en god chablis og spise carpaccio, og ligge våken halve natten foran en film. Jeg trengte noe som var positivt og godt med situasjonen uten barn i magen også. Det fins jo, faktisk, selv om du har fortrengt det i noen uker nå.

Det fins forøvrig mange i din situasjon på forumet for Ufrivillige aborter. Selv om det kan bli mye tristesse der, er det fint at noen forstår hvordan du har det.

Jeg sender gode tanker til deg - du klarer dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Jeg hadde det som deg for noen uker siden, og vet hvor tøft det er! Føler med deg, håper du har noen som kan holde rundt deg nå....

 

Ønsker deg alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. kan ikke si noe annet enn at jeg føler med deg.. og selvom det høres mørkt ut, så håper jeg at en liten spire ligger klort fast.. sender deg mange gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...