marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #26 Skrevet 12. mars 2007 Sikkert for å ta tiden på riene:) Men ellers så har jeg faktisk slengt i hårføner ja, det er faktisk veldig kjekt å ha, men sist så hadde de tørker på toalettet, men vet ikke denne gangen, sjekket ikke når vi var på omvisning. Men mynt til parkometer skal jeg ordne i alle fall, det hadde jeg IKKE tenkt på egentlig. ¨ Takk for alle gode tips forresten:)
mayaya Skrevet 12. mars 2007 #27 Skrevet 12. mars 2007 Er ikke det med at vi selv tar tiden på riene viktigst før man reiser til sykehuset? Og trenger man sekundene? Jeg er litt grønn her altså.... Har bare mobilklokke og et armbåndsur, jeg :-p
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #28 Skrevet 12. mars 2007 På mobilen din så finnes det kanskje stoppeklokkefunksjon:) Men det er gjerne før man kommer inn at man tar tiden ja, for på føden blir man jo registrert med ctg:)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #29 Skrevet 12. mars 2007 om man ikke er i badekar og sånt da;)
*trinity* Skrevet 12. mars 2007 #30 Skrevet 12. mars 2007 Sorry, gikk og la meg..... Jeg fikk det som tips, og skrev det på lista. Hadde den med, men brukte den ikke. Drypp-riene var så sterke at jeg hadde ikke sjangs å følge med på en klokke...Og mellom riene lå jeg og døste. Tror tanken var at man skal kunne ha kontroll selv, og kunne telle ned til når en rie gir seg, alternativt hvor lenge det er til neste... :-)
Makka Pakka Skrevet 12. mars 2007 #31 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er i uke 37 og har ikke pakket en eneste ting, ble påminnet her om at jeg kanskje skulle legge ting fram.. Man vet jo aldri når det braker løs. Sist jeg fikk barn (1,5 år siden) hadde jeg en masse egne truser og bind med meg, det orker jeg ikke nå. Gikk istede med de deilige og sexye nettingtrusene de hadde på sykehuset pluss de gigastore bindene de hadde. Så helt for jævlig ut men fungerte best. Skal ta med komfortable klær, som er lette å amme i og som ikke ser alt for jævlig ut. Mao må jeg ut å handle. Har bare 1 bukse jeg kan ta med til sykehuset og den hadde jeg sist jeg fik barn også. Nå vil jeg ha noe nytt!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. mars 2007 #32 Skrevet 13. mars 2007 mange gode råd her! så vi må altså begynne å renke på baggen i uke 36+++ da sånn ca. =)
Phobia Skrevet 13. mars 2007 #33 Skrevet 13. mars 2007 Herremin, jeg ler så jeg griner av deg Krølle...... Du skriver knallgodt og kjempemorsomt...
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 13. mars 2007 #34 Skrevet 13. mars 2007 Noe mangler dere alle: HUSK FAR, det vil si det han trenger! Dere husker vel å ta han med da ;-). Jeg fødte sist midt i november og brukte tre dager på det. Og far var selvfølgelig hos meg, dag og natt. Han passet på at jeg ikke svimte av i dusjen og holdt hodet mitt når jeg spydde. Vi bodde i tillegg en time unna sykehuset. Så ikke snakk om at han hadde kommet på tanken å stikke en tur hjem! Denne gangen skal jeg huske et skift og tannbørste til han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå