~Vimsemor~ Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hei Kom helt tilfeldig over en beskrivelse av det som heter Babywatcher. Det høres jo veldig flott ut å kunne følge med på babyen mellom kontrollene. Men det koster jo litt, da... Er det noen av dere som har prøvd dette? Hva slags er faringer har dere? Finnes det alternative og bedre produkter? Nysgjerring hilsen fra
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 ja, jeg har babywatcher... brukte den mest før jeg begynte å kjenne spark, veldig deilig å ha når jeg blei bekymra for den lille.. men man skal nok ikke overdrive bruket av den, det er ingen leke.. nå bruker jeg den er veldig skjelden gang, hvis babyn ikke har sparka på noen timer... glad jeg kjøpte den, vært til god nytte når jeg har blitt engstelig;))
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Vi har en babywatcher,har ikke brukt den så mye,men det er deilig å høre hjertelyden innimellom. Nå i det siste har det vært lett å høre babyen hikke. En skikkeli ordentlig hikke. Det er så skjønt å høre på. En babywatcher er ikke farlig å bruke,og den er absolutt verdt pengene.
shayan_jente_04.04. Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg oxo har babywatcher, er absolutt å anbefale!!!! samme som----------> LilleFrø*18.03.07*-FøDeKLar- her oxo, brukte den veldig mye før jeg kjente spark, og bruker den hvis ungen min har "rolige" timer. Det er deilig å sjekke om bebis har det bra hvis man er bekkymret isteden for å dra til legevakta , vente i evigheter for det. du får kjøpt babywatcher på www.babywatcher.no , jeg kjøpte oxo extra gele, dette kom på tilsammen rundt 1200 kr . Anbefaler dette på det sterkeste!!!! varme klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå