Happy H Skrevet 11. mars 2007 #1 Del Skrevet 11. mars 2007 Var 14fullgåtte uker, og ganske sikker at dette skulle gå fint. sånn gikk det desverre ikkje. Har det ikkje så bra no, men vi kommer over dette også No skal vi bare slappe av litt og finne roen, så når kroppen min e klar vil vi prøve igjen. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #2 Del Skrevet 11. mars 2007 Å nei, vennen. Så trist! Har selv mistet i uke 13, og det er ikke noe kjekt. Liksom kommet over den kritiske fasen, og begynt å slippe gleden løs. Uff, dette var trist. Det er kanskje godt å vite at kroppen er mer fruktbar i denne perioden, selv om det ikke er noen trøst. Mange trøsteklemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mars 2007 Tusen takk fru G:)Eg trøster meg m at vi e mer fruktbare etter noe sånt. håper d klaffer igjen om en stund, men akkurat no orka eg ikkje tenke på akkurat d. syns d e skikkelig ille å måtte gå igjennom dette hjemme,og ta seg av alt som kommer ut om du skjønner. va jo komt ganske langt no, så d e en del. eg og følte meg så trygg no, endelig over den kritiske perioden..men men, sånn skjer desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #4 Del Skrevet 11. mars 2007 Uff, føler sånn med deg. Jeg var til utskraping, så slapp å være hjemme med det. Håper du klarer å prøve igjen snart. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. mars 2007 #5 Del Skrevet 12. mars 2007 ville bare si at eg tenker på dere.... store, varme trøsteklemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 12. mars 2007 #6 Del Skrevet 12. mars 2007 Åneeeeiiii. Så trist. Opplevde å miste i uke 10 og måtte til utskrapning, det er noen år siden. Jeg hadde akkurat funnet ut at jeg var gravid da, så jeg var litt tåkelagt og kom meg fort over det. Føler virkelig med deg. Stoooore goooode klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 12. mars 2007 #7 Del Skrevet 12. mars 2007 Tusen millioner tanker til dere!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 17. mars 2007 #8 Del Skrevet 17. mars 2007 Uff så trist ! ! ! Når man er kommet så langt så har man jo et stort håp om at alt går bra. Synd du måtte oppleve dette. Ta godt vare på deg selv. Ønsker deg lykke til når du etterhvert er klar for å prøve igjen. Klem fra mæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå