Gå til innhold

pumpe til hjul vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om hvordan jeg skal få pumpa luft i hjulene? skjønner ikke hva som har skjedd, men plutselig er alle hjulene uten luft. prøvde med sykkelpumpe men det gikk ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fulgte med pumpe til vår vogn, det gjør ikke det på deres da? Den lå liksom litt gjemt under på det brettet man kan sette fra seg poser og sånn.

Skrevet

ikke noe her heller:(

Skrevet

spurte på skravle jeg.. får se om noen vet der;)

Skrevet

Nei, da vet jeg ikke gitt :) Kanskje de har spesialpumper til dette på babybutikkene?

Skrevet

må ut og spørre der i morgen. begynner å haste nå. 11 dager til termin. er greit å kunne bruke vogna når den lille kommer! blir så lei meg når ting ikke fungerer..hormoner er ikke bare bare :(

Skrevet

Fyll den opp på bensin stasjon, der har de alle overganger til alle hjul.

Skrevet

Dette har jeg litt erfaring med. Vi har to vogner med to forskjellige løsniner når det gjelder lufthjul. Den ene må vi til bensinstasjon for fylle opp luft i, mens den andre vogna fikk vi kjøpt pumpe til på Babyshop. Det kommer ann på munnstykket på slangen. Håper du finner ut av det

Skrevet

Jeg har fått hjelp til å pumpe opp både på bensinstasjon og i butikken hvor jeg kjøpte vogna..

Skrevet

heyhey dra på en sportsbutikk der kjøppte vi en genial pumpe som passet til vogn. ta m hjulet til vogna eller vogna så får du riktig pumpe , tror vi betalte 300 pumpa til vogna

Skrevet

Vi var på en Den rustne eike (sykkelverksted i Oslo). Der hadde de pumpe med forskjellige munnstykker. Så nå har vi samme pumpe til vognen og sykkelen. Veldig greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...