oktober2007 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Kanskje litt tidlig for meg endå å begynne å tenke barnevogn bare i uke 11, men jeg har lyst å ha litt oversikt til den dagen jeg faktisk skal kjøpe vognen. Ettersom at jeg er student og da ikke med altfor god råd, vil jeg prøve å finne en rimelig vogn (men som også har kvalitet). Klikket meg inn på DEAL.no og fant "Basson Viking bagvogn" til en pris av 2190kr. Noen som vet mer om denne vognen? synst det er lite informasjon om denne på siden til DEAL.no. Synst prisen er så lav at jeg begynner å lure på om dette ikke er en god vogn i d hele? Ellers mottas tips om gode og rimlige vogner med takk
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Har ingen erfaring med vogna du spør etter, men derimot med deal. Har handlet der en gang og gjør det ikke igjen. Kjøpte et kamera, som det gikk 3(!!) måneder før vi fikk (og det var visstnok inne på lager da vi kjøpte det..).. Selv om jeg har betalt hver eneste regning i tide,så purrer de på meg med jevne mellomrom.. Var noe feil med linsa på kamera, og kontaktet deal for å ta det på garantien. Men da påsto de på kundeservice at siden vi hadde hatt kamera i hele 2 uker,så var det vår egen feil at linsa streika.. Kranglet lenge med de,før jeg tilslutt ble enige med de om å sende inn kameraet på reparasjon.. og jeg venter ennå i spenning... Tror du får kjøpt basson til samme prisen flere plasser, men ikke helt sikker..
Ella29 Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Basson er et veldig bra merke til en rimelig pris, har selv Bason Roma. Har handlet på Deal maange ganger og aldri opplevd noe negativt, har tom reklamert på en mp3 spiller for noen år siden og fikk ny uten diskusjon. . Deal er veldig billig på Basson produktene, må betale mye mer i butikk, i tillegg leverer de helt gratis hjem på døra hos deg hvis du bestiller for over 500 kr. Vi kjøpte en softbag til 699 på deal som kostet 1100 i en annen nettbutikk og 2000 hos fru Lyng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå