Gå til innhold

HURRA!! Jeg er gravid!

Anbefalte innlegg

Etter 7pp satt spiren...nå har jeg tatt 4 positive tester og er så utrolig glad!!

Denne pp har vært helt sprø, med en veldig forsinket el så jeg regnet med at IKM også ble utsatt...Før IKM hadde jeg noen symptomer som f.eks veldig tørr i munnen og trykk i underlivet..Dette gikk litt bort da jeg først fikk omgangssyke, så influensa og så omgangsyke igjen..!

Helgen jeg skulle ha ventet TR kom det bare bittelitt blod...så lite at det ikke syntes annet enn på papiret..Dro til legen på tirsdag og han mente at TR var borte fordi jeg hadde vært syk. Tok også en negativ test der, og tenkte vel at det var det for denne pp....Men så fikk jeg plutselig veldig ømme pupper og vedvarende trykk i underlivet og følte meg veldig gravid...og TR har jo aldri vært borte før på den måten..Så da testet jeg på nytt på fredag...svakt positiv..lørdag...sterkere positiv og i dag...svært positiv!!!!

Hva har jeg gjort likt tidligere pp: Jeg har tenkt akkurat like mye på graviditet som ellers, kanskje mer!!!

Hva har jeg gjort annerledes: Tatt slimløsende hostesaft. Kanskje det var det som gjorde susen?

Håper dere lykkes alle sammen her inne...Jeg har hatt så mange fine samtaler her inne og dere har vært til stor hjelp!!

Sender masse lykkeønskninger til jentene her inne...**********

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8578583-hurra-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE!!

Ble så kjempeglad nå jeg :) Hopper opp og ned av glede for whoopsie!

Du må ikke glemme Black Angels nå da, du blir enda bedre som The Diversion nå!

Kjempestoooooooooooooooooooor klem

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...