feris *fødeklar :)* Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hei! Fikk råd av ei venninne å begynne på denne bringebærblad te'en etter uke 35....har kjøpt den, men har ikke begynt...det er bare en urte te så man kan bare drikke den sier jordmor....den gjør visst klar livmoren for fødselen.... noen som har prøvd?? er 36+1 idag og tror jeg skal begynne.... ( jordmor tror jeg føder om ikke så lenge hehe ) - har hatt en blindtarmoperasjon da jeg var 29 uker...da sa de kan hende det blir en uke før termin ( 09.04.07 er orginal termin...så sa de nå 03.04.07....og nå sier jordmor om en uke til ti dager!!! ) jaja greit det..hehe noen som smører seg i kjeden oxo?? Hilsen snart mamma
Maria52 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Jeg drakk brinebærblad-te sist gang. Fødte to uker før termin. Tenkte prøve det samme denne gangen Er i uke 36+4 nå. Tenkte kjøpe til uken. Har begynt med jordnøttolje som jeg gjorde sist. Sist sydde jeg tre sting tror jeg. satser på å slippe helt denne gangen (har litt angst for det med å sy og sånn..)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Den teen kan man visst begynne med ganske tidlig, men det finnes også kapsler, som skal være mer effektive. Disse skal man bruke de to siste månedene av svangerskapet. Mange jeg kjenner har brukt denne, føder visst raskere og mindre smertefullt.. I følge bladet fra helsekosten så skal den: ha sammentrekkende og krampeløsende egenskaper og styrker livmor og bekkenmuskler. Brukes også første måned etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå