Gå til innhold

Har vært VELDIG kvalm i tidligere svangerskap...nå er jeg 6 uker på vei og kjenner ingenting...er så redd for MA..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har iallefall opplevd det motsatte. Førstemann var jeg ikke kvalm et sekund, seriøst. Ble veldig overraska over kvalmen med nr. 2. Da sa jordmor at det er nok fordi førstemann var gutt, du skal se det blir jente denne gangen! Og det ble det. Så kanskje det har med kjønn å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, med førstemann vær jeg råkvalm helt til 12-13 uke, helt grusomt. Nå er jeg gravid igjen, 1 år siden gutten min kom, og jeg har nesten ingen symptomer. Har vært veldig trøtt, fått mage allerede og tett nese. Kvalmen har jeg nesten ikke hatt besøk av, kan bli litt uvel når jeg er veldig sulten, men det er jo vanlig selv om man ikke er gravid.. :) Så jeg har vært litt sånn smånervøs jeg også. Men det kommer til å gå kjempefint. Er nok bare et annet kjønn denne gangen.. :) Så jeg går nå å tenker på jentenavn jeg da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt i første svangerskap (gutt). I andre svangerskap kastet jeg opp hver morgen de første tre mnd (jente). Denne gangen har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt (...?). Er i uke 12.

 

Konklusjon: du har ingenting å bekymre deg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nr en: superkvalm

 

nr to: ikke kvalm en eneste dag

 

nå med nr tre: superkvalm igjen..blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...