Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva jeg skal ha i vognen? Det er jo den standard madrassen, men trenger jeg noe over den? venter nå 27.03 og tenkte kanskje at en sånn voksipose blir for varmt? Hun kommer jo til å ha en varm dress, dyne og evnt teppe over seg. Men hvs skal dere andre ha i bunnen eller rundt babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet det finnes laken til å ha i vogna.. det har jeg ikke kjøpt, men får se om jeg skal kjøpe det eller ikke...

jeg har fått en voksipose, har også lammeskinn, dyne og tepper.. tror jeg bare får prøve med frem å se hva som passer:)

Skrevet

jeg har så liten bag i vogna, så skjønner ikke hvordan jeg skal få plass til noe pose. får bli lita dyne og teppe over her. har også lagt et ullteppe og et lammeskinn i bunnen. er kanskje ikke nødvendig med begge da..er jo snart vår. får se hva jeg gjør. blir litt frustrert over så liten plass:( men men,,..

Skrevet

Ullteppe hørtes lurt ut... Hvor har du kjøpt det hen?

Skrevet

Jeg skal ha voksi og evt ullskinn de dagene det trengs. Da kler jeg heller mindre på babyen da det er mye mer behagelig for den:)

Skrevet

Har termin 2.april og har tenkt å bruke Vanvik pose (ulldynepose),de første ukene,(turene) også gå over til dyne og saueskin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...