Gå til innhold

har ikke dere her inne misforstått noe si meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er 2007-klubben for desember...ikke 2006,som innlegga sopm står her inne kan vitne om..

Skrevet

Se under. Der står det når de er skrevet :)

• 2 uker senere...
Skrevet

ja,under ja...ser du der så ser du at de er jo skrevet i 2006...som f.eks "nå er sønnen vårt et år" hører jo ikke hjemme for terminsiden desember 2007 da:o)

Skrevet

Grunn til akkurat det er jo at det er brukt den samme linken til "Desember 2007" som "Desember 2006".

De som har termin i Des 07 er jo nettopp blitt gravid, så det er ikke skrevet så mye, så derfor er det tråder fra 06! Skjønner du ? :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke..... ja vi er just blitt gravide. derfor desember 07.

eller?

Skrevet

Ja, vi er akkurat blitt gravide og har termin i desember 2007, derfor hører vi til her inne :o)

Skrevet

Jepp det har vi :-) hurra! termin 3 desember.... tror jeg hehe

Skrevet

Ja jeg skjønner jo at dere har termin des 07 dere som er her :) (håper å få komme hit jeg og snart.. har IKM 4 april. håpe håpe :)

Men det jeg prøver å forklare dere er at de har bare byttet ut 06 til 07 i terminklubben "desember 06" så de slipper å lage en ny link som vi må klikke på for å komme inn på desember 07!! Er dere med nå da eller :P

Skrevet

hehhe,var det jeg og skulle frem til ja...for alle dere som ikke skjønner,ta en titt på de gamleste innlegga..de er fra 2006 og tidligere à la "nå fyller xxx et år"

Skrevet

Har også termin 3 des.

Hvis alt går bra.

:-)

Skrevet

Tror også jeg har termin 3 des. Morro!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...