Gå til innhold

Utroskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Typen min har vært utro mot meg en gang tidligere men vi ble enige om at vi skulle prøve videre og han lovet at dette aldri skulle skje igjen. Dette er litt over 1 år siden nå.

Vi fant ut for litt sidenat vi venter barn og han sier han ble kjempe glad og at han gleder seg til å få barn sammen med meg.

Men i det siste har han også plutselig måtte jobbe mer enn vanlig og hatt en del ærend ellers.

Lurer på om det kan være noe galt?

 

Noen som har erfart det med utroskap og hva gjorde dere?

Hva synes dere jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke frekt ment, men jeg mener at en gang utro,alltid utro...

men det trenger jo ikke å bety noe selv om han jobber mer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bare troppe opp overraskende på jobben til han en dag han jobber seinere da?hihi,hadde jeg gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer meg ikke inn på jobben hans uten at han vet det..

Har tenkt den tanken men lar seg jo ikke gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør han rett ut da...Siden det har skjedd før så skjønne har du all grunn til å være skeptisk..

 

Skjønner godt hvordan du har det, uten at jeg har opplevd lignende selv.. Men syns iallefall at det er stort av deg å tilgi han etter noe slikt.

 

Et forhold bygger på gjensidig tillit:) og hvis jeg ikke hadde stolt 110 % på min samboer kunne jeg aldri hatt et forhold til han...

 

Ønsker deg iallefall lykke til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva sier magefølelsen din da? er du sikker på at du ikke tviler fordi du er ekstra sårbar? Hvis du har veldig sterk følelse på dette, ville jeg sjekke mobilen hans...bare en gang..dette er ikke fint gjort men da finner du iallefall ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv tilgitt min kjære for det samme.

Var ikke sex inni bildet for hans del da (snakka med kjerringa og)

Og hvis jeg er usikker nå, så bare spør jeg rett ut.

Han er blitt veldig var på at han må sørge for å opprettholde tilliten, så han tar virkelig hensyn.

Elsker han over alt på jord, og angrer ikke et sekund på at jeg tilga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du skal tilate deg å sjekke litt. f.eks telefon jobb og ellers.. kjedlig å sitte meg sjegget i postkassa. jeg har vært utro flere ganger. men jeg ga det opp og fant ut det ikke var verdt det. det er nå flere år siden og jeg er ikke utro:) så man kan forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok kjenne litt på magefølesen din, kan du stole på han igjen??? Min eks var utro mot meg, men det var før vi ventet barn. jeg var sååå glad i han, at eg tilga han, men klarte vel egentlig aldri å stole helt på han igjen, så fikk vi vårt første barn, alt vell og lykke, så ble eg gravid med nr to, og tok han på fersken i vår seng med en annen dame. Då fikk eg nok å flytta ut. Utrolig kjipt å gå å tenke på det hele tiden, men prøv å snakk med han, fortell hva du føler og tror. kanskje det er bare noe du tror?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...