Gå til innhold

blod i trusa kl 08.00 i dag


gravid med ass,befruk

Anbefalte innlegg

våknet med en liten blødning i dag. friskt blod blandet med brunt-- er 5 uker på vei.. reiste til legevakt og de sa at jeg måtte se det ann. ikke noe blod nå kun litt brunt .. testet pos i dag hos lege og sa jeg måtte hvile meg... ikke noe vondt, kun mens murr men har jo hatt det i flere dager ,, noen som har hatt lignende?ultra den 26 da,, var for tidlig å se noe nå.. åh håper den blior der inne, dette har vi gått igjennom mye for å få til.. blir glad for svar jenter,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det.. men flere som har hatt blødninger (25% av alle normale svangerskap har visst blødninger) , kan være festeblødning. Håper alt går fint for deg i allfall, er ikke noe koselig å miste, spesielt ikke når det ikke "bare" er å lage ny.. du behøver ikke tenke noe særlig på SA hvis du kun ahr en liten blødning, det er vel hvis det kommer ut slimklumper (visstnok store) du kan være sikker på at det SA.. Lykke til i allefall, håper spiren din sitter som den skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt mens murr forresten, pysete som jeg er syntes jegd et var litt vondt også.. men ingen blødning, tror alt er som det skal ennå.. er i uke9+0 i dag :) .. mens murringen min varte fra uke fem til seks.. helt normalt har jeg lest :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...