stormgutt + soljente Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Fikk nettopp innkalling til den årlige tannlegekontrollen. Er i uke 36 da. Går dere til tannlege i svangerskapet, eller så sent? Er skeptisk til å ta røntgen og til å i det hele tatt ligge bakover i tannlegestolen. Tenker at jeg vil utsette timen til etter fødselen. Eller har det ingen ting å si?
Bebbies i magen Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Jeg hadde flyttet litt på den jeg. Jeg var hos legen når jeg var bare 6 uker på vei for å ta en sjekk og hun fant noen små hull, og de ville hun ikke gjøre noe med før etter at jeg har født. For da kan hun ta ordentlige bilder og gjøre alt ferdig med en gang. Men jeg hadde tatt en tlf til tannlegen hadde jeg vært deg. De kan bedre svare.
ifie Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Om du ikke har noen plager er det sikkert like greit å utsette. De tar ikke røntgen mot slutten av svangerskapet (vet ikke grensen deres), og da må du kanskje uanett ha en ny time senere! Ring og spør, du!
Slettes Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 halluu.. jeg har gått til tannlegen flere ganger under dette svangerskapet - og alt hun har gjort har hun forsikret meg om at ikke er skadelig for junior.. det skal sies at jeg ikke har tatt røngten da - den venter vi med til etter fødsel..
gledeseg:) Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Utsett det!! Jeg var så dum at jeg gikk til den årlige sjekken, men det var ikke stort hun kunne gjøre siden jeg er gravid, men jeg måtte fremdeles betale 600kr, som er en fast pris uansett hva hun gjør:( og så må jeg tilbake etter å ha født for å ta bilder, og da blir det nye 600kr + bilder... Utrolig bortkastet penger, syns nå jeg=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå