Gå til innhold

Flere babyer som aker seg oppover i sengen om natten?


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

Erik gjør det, jeg finner han ofte nærmest på tvers øverst i vuggen, men hoder på skakke i hjørnet.

 

Virker som at han liker å stange hodet i noe. Har forsøkt å legge et teppe øverst som når borti hodet hans, men da ender han bare med å dra det over ansiktet sitt, så det går ikke.

 

Må nesten le litt også, når jeg våkner om natten og finner han sånn:-)

 

(Da han var mindre, akte han seg nedover, og jeg fant ham til stadighet under dynen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør jenten min også. Har gjort det fra hun var ganske liten. Har lagt henne i en sånn nattpose for hun har begynt å sparke av seg dynen. Trodde kanskje også at hun ville ligge litt roligere i sengen. Men hun aker seg fortsatt oppover. I vognen er det motsatt. Da aker hun seg nedover. Ligger med sammenkrøllede ben helt nede i posen. Vittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal Evelina opp i høyre hjørnet...der er det visst noe veldig spennende som skjer...! Det er forferdelig hvordan hun jobber og sparker seg oppover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Andre gjør også det. Jeg har lagt en matte mellom sengekanten og sprinklene sånn at det ikke skal være så hart å stange hodet i sprinklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har det sånn her. Sparker skikkelig ifra for å ha hodet heeelt inntil kanten. Lager seg en kosegrop oppi venstre hjørnet hvor mamman har dandert skinnet etter alle kunstens regler ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen sengekant i vuggen men soveskinnet går opp i kantene. Han stanger mot det da, så det er sikkert ikke så vondt. Verre er det å ligge sånn i en krøll:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...