Gå til innhold

Når har dere termin, hvis dere er gravide denne mnd...

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket det nesten hver mnd siden vi starta prøvinga.....selv om jeg nå vet at vi ikke kommer til å greie dette på egen hånd. Hvis vi mot alle odds greier det, så er terminen 4. desember-----det hadde vært noe det=)

Er det bare jeg som sjekker dette......jeg er en liten drømmer tror jeg- men man må jo bare holde håpet opp;)

Fortsetter under...

30/11-07 blir min termin :oD Får det opp hver gang jeg er innom babyverden, for der har jeg registrert syklusene mine, og det stemmer sånn noenlunde... Drømmer, drømmer, drømmer :oD

Annonse

utifra barnimgaen så skal jeg ha termin 30 november. lykkes vi ikke denne gangen så får vi nyttårbarn. neste mnd har jeg termin 29 desember hehe(hvis syklusen er grei). men håper på nå da.

har ikke teste positivt el enda, men var rosa utflod i dag så det kan være et tegn på el. så da er det bare å hoppe i høyet

Annonse

Må bare slenge meg på her...=o)

På BIM sin side så har jeg da "termin" 19/12-07

På babyverden så er "terminen" min 24/12-07 (ta det som et hint eller...hehehe)

Fikk mensen i dag så derfor sen "termin"

Akurat ferdig med mensen, så hvis det klaffer nå denne gang, så blir terminen 17.12.07. Kunne egentlig tenkt og venta til januar jeg da. Men vi tar det som det kommer. Slutter hvertfall ikke prøve for den grunn.

I følge min beregning når jeg skal begynne på disse hormonpillene osv vil terminen da være 2 januar 08... Regner med å utsette hormonkuren og pergo-kuren et par uker, like gjerne... Få terminen etter 15 januar...

(blir jeg slaktet nå?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...