to-søte-små Skrevet 11. mars 2007 #1 Del Skrevet 11. mars 2007 Hehe, må le litt av meg selv. Sitter å skirver på sliter`n ennå...jaja, men nå er jeg endelig en del av de gravide forumene her. Apropos UL, du skal til Ul samme uka som meg du...jeg skal i 6 uke, men tror jeg får se hjertet banke fordet. tror du ikke? Var jo Ibsen som satte opp denne dato``n, så han vet vel hva han driver med! Fortalte det ikke til sekretæren jeg, bad om å få snakke direkte med Ibsen så han ringte til meg senere. Han hørtest ikke direkte overrasket ut, lurte på om jeg hadde vært til Lap... Å gud, tenk om det er tvillinger, iogmed jeg gikk på pergo denne mnd!!! Sjansen for det er jo betydelig større nå... Jaja, skal vel takle det også!! Ellers er formen super, bare litt lite matlyst for tiden. Hva med deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8577596-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/
mamman til gogutten Skrevet 11. mars 2007 #2 Del Skrevet 11. mars 2007 Så hyggelig å se deg her inne:-))) Har hørt at de kan se hjerte allerede i uke sju ja, tror det begynner i den uka. Jeg snakket med sekretærdama og hun spurte om når jeg sist hadde mens, og regnet ut ifra det at det ville passe med ul da, da har jeg begynt på min uke 8. Pergo gir vel noe sånt som 30 % større sjanse for tvillinger har jeg hørt:-)) vet ikke om det stemmer da, men hadde vel vært koselig det.. Har også hørt at de fleste sa skjer i uke sju, så jeg gleder meg ikke akkurat til kommende uke... Jeg begynner på uke 7 i morgen.. Hvordan går det med tante barnet ditt da? Du har jo å trene på nå da! Formen her er grei den, bortsett fra at jeg har vært veldig dårlig i magen. Vet ikke helt hva det betyr.. Gleder meg til de første tre mnd er over og vi kan fortelle det til venner og familie. Da skal jeg på shopping!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8577596-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/#findComment-8580680
to-søte-små Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei!!! Ser du har vært til Ultralyd i dag. Var det en fantastisk følelse?? Gleder mg til jeg skal inn neste uke.....formen er kjempebra, bare litt trøtt. Hva med deg? Er spent på om det er en eller flere der inne jeg...håper det bare er en. Jeg og sambo har nesten bestemt oss for å vite kjønnet på ordinær Ul....bare så vi kan forberede oss litt mer... Ellers, sa Ibsen noe om dere skal gå til han videre? Hvorfor skal dere ta ny Ul og blodprøver om to uker? Forresten, måtte dere betale mye? Oj, det ble mange spørsmål her... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8577596-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/#findComment-8629944
mamman til gogutten Skrevet 15. mars 2007 #4 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei! Ja jeg var til ul i går, måtte avbestille den timen jeg hadde og siden jeg har hatt mye vondt i magen så ville han sjekke at det ikke låg utenfor livmoren.. men det gjorde det ikke:-)) Siden dette vart bare en "ekstratime" sikkert trykt innimellom andre timer så tok han ikke blodprøver og sånnt. Fikk derfor ny time om to uker så da skal jeg ta urinprøve og blodprøve og ny ul. Han sa da at vi skal se om jeg skal gå videre med fastlege eller jordmor, han anbefalte jordmor siden de hadde mer greie på det mente han da.. Forstod det nesten slik at dersom alt var bra neste gang så sender han meg videre men derso det ikke er det så ville han ikke "slippe meg enda" som han sa.. Vi måtte betale for denne gangen men neste gang var visst gratis for da var det sånn svangerskapskontroll.. Så da slipper du sikkert å betale for din time nå. Viss du ikke har fått beskjed om å ta med urinprøve så må du bare gjøre det. Den skulle taes om morgenen og stå i kjøleskapet til timen var:-/ Var veldig rart å se den lille peanøtten inni der, men var lett å se hjertet selv om det var velig lite. Mageverken var visst et mage virus og hadde ingenting med selve graviditeten å gjøre, bare inntraff på et VELDIG dårlig tidspunkt... Gled deg masse til den timen, var veldig kjekt. Sambo var med og han var et eneste stort smil etterpå:-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8577596-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/#findComment-8640772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå