Gå til innhold

Noen betryggende ord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ganske treg mage for tiden, og var nettopp å "trykka ut litt". Da jeg tørka meg oppdaga jeg bittelitt blod på papiret. Det var ikke mye, og det var "utvanna", og var nok friskt.

Jeg regner med det bare er en lite blodåre som fikk litt hard medfart, og at det absolutt ikke er noe å bekymre seg for. Slik ville jeg hvertfal tenkt om noen andre hadde skrevet dette innlegget.

Men nå er det MEG det gjelder, og jeg trenger noen betryggende ord... Er det noe jeg bør gjøre eller være oppmerksom på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom det "bak" eller "fremme" da?

Skrevet

Det kom "bak"! Det er jeg heelt sikker på! Måtte jo sjekke:)

Skrevet

høres ut som hemorider.. ikke noe farlig, men plagsomt.

anbefaler deg å ta noe for den trege magen.. druer eller kiwi er hjelpsomt for meg..

Skrevet

Kan være bare en sprukket blodåre og, så lenge det ikke gjør vondt så trenger det ikke å være de grusome hemoridene.

Laktulose hjelper meg når det bli vedlig hardt. Ellers er linfrø en god ting og.

Skrevet

Drikk mye vann også! Og ikke spis så mye fiber hvis det stopper opp, for det binder vannet og kan gjøre avføringen hard!

Skrevet

Takk, jenter! Ingen skrekkinnlegg, enda, det var deilig:)

Skrevet

Jeg sliter ofte med treg mage og hard avføring både i svangerskapet og før, og det er helt normalt med litt blod! Er nok bare er blodåre som sprekker pga all trykkingen....Du har nok ingenting å bekymre deg for:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...